آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

تکذیبیه شهرداری رشت از کلیپ منتشر شده در فضای مجازی

کلیپکلیپ منتشر شده از حرکات موزون یک خانم ملبس به پوشش محلی (بلاگر اینستاگرامی) و همراهی‌اش با یک نوازنده دوره‌گرد حاجی‌ فیروزی در پیاده راه فرهنگی (خیابان امام خمینی (ره)) هیچ ارتباطی به فستیوال خوراک نداشته و شهرداری رشت ضمن تکذیب این موضوع خواهان برخورد فوری با عوامل تولید و صحنه‌گردانان آن شد.

به گزارش تدبیرشرق, اخیرا کلیپی حاوی حرکات موزون یک خانم ملبس به پوشش محلی (بلاگر اینستاگرامی) و همراهی‌اش با یک نوازنده دوره‌گرد حاجی‌ فیروزی در فضای مجازی نشر پیدا کرده که شهرداری رشت ضمن اعلام انزجار شدید از چنین اتفاقاتی، صراحتا اعلام می‌دارد که ضبط این کلیپ در پیاده راه فرهنگی (خیابان امام خمینی (ره)) اتفاق افتاده و هیچ ارتباطی به فستیوال خوراک شهر رشت ندارد.

دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در سالهای اخیر گفتگوها و پیشنهاداتی در مورد مسائل موسیقی، نوازندگان خیابانی و ساماندهی آنان داشته‌اند اما هنوز به اجماعی دست نیافته‌ و تا این لحظه عملا کاری در زمینه ساماندهی نوازندگان خیابانی صورت نگرفته است.

البته در این میان بیشترین بار فشار روی شهرداریها وارد آمده به طوری‌ که هر از گاهی شاهد چنین اتفاقات ناگواری در سطح شهرها با محوریت نوازندگان دوره گرد و تحمیل هزینه‌های آن به شهرداریها که خود شاکی این قضیه هستند، می‌باشیم.

میدان شهدای ذهاب که پیاده‌ راه فرهنگی شهر( پیاده راه فرهنگی خیابان امام خمینی (ره)) از چهار سمت به آن متصل می‌شوند از قدسیت و احترام بسیار خاصی در نزد مردم ولایتمدار استان گیلان و شهر رشت و مجموعه مدیریت شهری برخوردار است، بنابراین شهرداری رشت نیز در پی پخش این کلیپ جریحه‌دار شده و ضمن تاکید بر لزوم برخورد با عوامل تولید این کلیپ توسط نیروی انتظامی، ارشاد اسلامی و ارگانهای ذیربط برای امر ساماندهی گروه‌های موسیقی‌ دوره گرد شهر رشت از تمام نهادهای مذکور طلب کمک و استمداد دارد.

امید است در سایه ورود قاطعانه نیروهای انتظامی و متولیان فرهنگی و تشریک مساعی آنان با مجموعه شهرداری رشت اتفاقات قبیحی مانند این که باعث رنجش خاطر همشهریان عزیزمان می‌گردد، تکرار نشود.

شهرداری رشت یکبار دیگر ضمن محکوم کردن استوری منتشر شده در فضای مجازی و تکذیب ارتباطش با فستیوال خوراک، در همینجا اعلام می‌دارد که شاکی این ماجرا می باشد و معتقد است نشر اینگونه موارد نیز باعث ترویج چنین رفتارهای قبیحی در سطح جامعه و تکدر خاطر عموم شهروندان می‌شود، بنابراین علاوه بر موارد یاد شده نسبت به برخورد با عوامل تولید و نشر این کلیپ اصرار ویژه دارد.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا