آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

تداوم اجرای عملیات آسفالت در معابر منطقه سه رشت

آسفالتسرپرست منطقه سه شهرداری رشت از اجرای بیش از ۴۵ هزار متر مربع آسفالت در هشت ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق, محمد دانش شکیب سرپرست منطقه سه شهرداری رشت با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی، روکش و لکه گیری آسفالت در سطح معابر منطقه سه اظهار داشت:  بیش از ۴۵ هزار متر مربع آسفالت در هشت ماه نخست امسال اجرا شد.

وی افزود: از این مساحت ۱۱ هزار متر مربع زیرسازی، ۱۹ هزار متر مربع روکش و ۱۵ هزار متر مربع ترمیم و لکه گیری بوده است. 

محمد دانش شکیب با بیان اینکه زیرسازی، روکش، ترمیم و لکه گیری آسفالت در راستای بهسازی معابر به صورت مستمر طبق اولویت بندی ها در حال انجام است، افزود: مرمت مکانیزه بلوار مدرس، بهسازی کوچه های شهید صمدی و شهید قنبرزاده در جانبازان، مسیر اصلی خیابان شهید مولایی در خیابان شهدا، کوچه های شهید خوش انس و شهید جعفری مذهب و طالقانی در بلوار امام خمینی (ره)، کوچه های پرستو و گلایل در سرچشمه، کوچه های دیانتی، فرعی پنجم هلال احمر، کوچه سوم و فرعی چهارم و پنجم کوچه شالیزار در خیابان ارشاد انجام شده است و بهسازی مسیر اصلی محله آزاد و پرند در طرح عزم خدمت در حال اجرا می باشد.

سرپرست منطقه سه شهرداری رشت به مرمت مکانیزه خیابان شهید طالبی اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته عملیات زیرسازی و روکش آسفالت این خیابان با مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت به مساحت سه هزار متر مربع انجام شد.

محمد دانش شکیب در پایان بیان داشت: مرمت مکانیزه بلوار امام رضا (ع) نیز با مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت آغاز شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا