آخرین خبرها

آغاز طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت 19 هزار دانش آموز بندرانزلی

بهنام نوری روز شنبه درگفتگو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد : این طرح در کانون مرکزی شهید چمران برای پسران ، کانون ریحانه برای دختران و همچنین پژوهش سرای بوعلی در بندرانزلی آغاز شده است.
وی افزود: علاوه بر کانون های یاد شده 11 مدرسه دخترانه و 9 مدرسه پسرانه در 90 کلاس و در قالب 30 برنامه در رشته های مختلف ورزشی، امور دینی و قرآنی، فرهنگی و هنری و علمی و آموزشی مسئولیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را بر عهده دارند.
نوری خاطر نشان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید بهشتی بندرانزلی با آموزش و پرورش این شهرستان برای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان امسال ، 39 رشته در نظر گرفته شده که پنج رشته پودمان آشنایی با برق ساختمان ، پرورش قارچ ، پرورش گیاهان آپارتمانی، تعمیرات لوازم خانگی برقی و آشنایی با کلیات کار با خودرو به صورت رایگان و در بقیه رشته ها با 60 درصد تخفیف شهریه برگزار می شود.
نوری یادآور شد : برنامه های طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شهر انزلی از دهم تیر ماه به مدت 7 هفته در این پایگاه ها برگزار می شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی ، رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و ارتقاء سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی اجتماعی و مهارت های فنی و حرفه ای و فرهنگی و هنری دانش آموزان را از اهداف طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان عنوان کرد .
وی یادآور شد : طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، امسال با شعار مهارت آموزی ، کارآفرینی و اشتغالزایی در دستور کار وزارت آموزش و پروش قرار گرفته است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و 19 هزار دانش آموز در 132 مدرسه این شهر ساحلی هرساله مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار دهنده : بابایی
7471 /6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا