آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

با دستور مدیرعامل آبفای گیلان انجام شد؛ رفع قطعی آب شرب کوی حسینی رودبار با اجرای یک هزار متر لوله‌گذاری خط انتقال

قطعی آبمازیار غلامپور، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان از رفع مشکل قطعی آب شرب کوی حسینی شهر رودبار، با دستور صریح مدیرعامل آبفای گیلان و اجرای یک هزار متر لوله‌گذاری خط انتقال به صورت ضرب الاجل خبر داد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان از رفع مشکل قطعی آب شرب کوی حسینی شهر رودبار، با دستور صریح مدیرعامل آبفای گیلان و اجرای یک هزار متر لوله‌گذاری خط انتقال به صورت ضرب الاجل خبر داد.

مازیار غلامپور در توضیح خبرهای منتشر شده در فضای رسانه‌ای و مجازی گفت: طی گزارشات واصله از امور آبفای رودبار مبنی بر قطعی آب کوی حسینی، بازدیدی به همراه مدیران معاونت بهره برداری و توسعه آب از امور رودبار و منطقه مورد نظر در تاریخ دهم آبان صورت پذیرفت که طی این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی مشکل و مشخص شدن دلیل قطعی آب که فرسودگی و نشتی‌های فراوان خط انتقال قدیمی این منطقه بود، هماهنگی‌های لازم جهت خرید اضطراری و تحویل ۱۰۰۰ متر لوله PE ۱۱۰ جهت اجرای خط انتقال جدید انجام شد.

وی تصریح کرد: پس از تحویل لوله مورد نظر و دستور صریح و ضرب الاجل مدیرعامل آبفای گیلان، بلافاصله امور آبفای رودبار عملیات لوله‌گذاری خط انتقال کوی حسینی را آغاز و در کمتر از یک هفته، علی رغم سختی کار در برخی از نقاط، این خط انتقال اجرا و وارد مدار بهره برداری شد. به گفته وی؛ با بهره برداری از خط انتقال جدید در شامگاه دوشنبه هفدهم آبان آب آشامیدنی حدود ۴۰۰ خانوار کوی حسینی متصل شد.

وی افزود: برای اجرای این خط انتقال بیش از ۳ میلیارد ریال هزینه شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان همچنین خاطرنشان کرد: طی این یک هفته با تمهیدات صورت گرفته، بوسیله تانکر و بهره گیری از مخزن ذخیره محله ویایه به عنوان منبع تامین کمکی به مشترکین کوی حسینی آبرسانی می‌شد.

غلامپور گفت: در حال حاضر همکاران امور آبفای رودبار براساس دستورات مدیرعامل آبفای گیلان، اقدامات اصلاحی ثانویه برای آبرسانی با فشار مناسب برای مشترکین این محل را در دست اجرا دارند و در ادامه نیزمقرر است ظرفیت پمپاژ ایستگاه آلیزه افزایش یابد و خط انتقال ۳۰۰ میلی متری بین تاسیسات پمپاژ کوشک به مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی نیز به اندازه ۵۰۰ متر اصلاح گردد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا