آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

نادرحسینی:در شرایط کنونی حوزه مدیریت شهری جایگاه کسب تجربه نیست/مطالبه گری فرهنگی بدون تمرکز و مطالعه محقق نمی شود

مدیریت شهریبه گزارش تدبیرشرق, نادر حسینی یکی از فعالین حوزه قرآنی گیلان و چهره ای شناخته شده بوده و در زمان فعالیت تخصصی خود در امور قرآنی به انصاف از نام و آوازه ای خوبی بر خوردار است .

داستان از زمانی آغاز شد که نادر حسینی به عنوان نماینده مردم بر کرسی شورا شهر نشست و امید جامعه فرهنگی و قرآنی شد.

اما این امید و دلگرمی زمانی زیادی به طول نیانجامید و مشاورین نزدیک اش او را به چندجا نشینی دعوت و او را عازم شفت کردند تا به عنوان سرپرست کمیته امداد منصوب شود و ناخواسته برای استاد حاشیه های ساختند تا از محبوبت او کاسته شود.

شاید طبق قانون این چند عنوانی مشکلی نداشته باشد ولی قطعا زمان کافی را از یک عضو شورای کلانشهر خواهد گرفت.

نمونه اش سخنان رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در آخرین کمیسیون فرهنگی کلانشهر رشت که مطالبه وارونه برای حل موضوعات فرهنگی رشت را بیان می کند.

نادر حسینی موزه مردم شناسی را موزه مردمی می خواند و موزه هنرهای معاصر را موزه معاصر معرفی می کند که هر کدام از این لغات معانی و کاربرد خاص خود را دارد.
البته مطالبه عضو شورا برای احیا مراکز فرهنگی قابل تقدیر است ولی قبل از مطالبه گری می بایست سیاست های دولت و دستورالعمل های ابلاغی در چنین سال گذشته به سازمان و ادارات را مطالعه کرد .

/رشت پرس
انتظار این است در شرایط کنونی کشور حوزه مدیریت شهری جایگاهبرای کسب تجربه و آزمون و خطا  نیست و مدیران ما باید مطالعه و تمرکز بیشتری در حوزه مهم فرهنگ داشته باشند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا