آخرین خبرهاتیتر اولخبر داغ

اختلافات دنیامالی با روزبهان به صحن مجلس کشیده شد؛ مدیریت منطقه آزاد انزلی را تغییر دهید!

مدیریت منطقه آزاد انزلیانتقادات احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی از مدیریت منطقه آزاد انزلی همچنان ادامه دارد.

دنیامالی که قبل از انتخابات منطقه آزاد انزلی را با اصطلاح «منطقه آزار انزلی» نام برده بود و بعد از نمایندگی نیز جسته و گریخته انتقادات خود را ادامه داد امروز نیز در صح مجلس انتقادات خود را ادامه داد و خواستار تغییر مدیریت این سازمان شد.

دنیامالی در نطق میان دستور خود  با اشاره به روند مدیریت در منطقه آزاد انزلی، گفت: از وزارت اقتصاد و دبیرخانه مناطق آزاد می‌خواهم که ریل‌گذاری مدیریتی در مدیریت منطقه آزاد انزلی را به سمت مردم این شهرستان معطوف سازند، مردم انزلی نسبت به نحوه مدیریت منطقه آزاد انزلی آزرده خاطر هستند.

دنیامالی هنوز مشخص نکرده که درخواست اصلیش از سازمان منطقه ازاد انزلی به چه مسائلی بر می گردد. در دوره های گذشته مجلس نیز چند نماینده گیلان انتقاداتی را متوجه مدیریت سابق سازمان منطقه آزاد انزلی می کردند که بعد از چند بار جلسه و دیدار و بازدید کار به تعریف و تمجید نیز کشیده می شد( این که در آن جلسات چه توافقاتی صورت می گرفت نامعلوم باقی ماند). دنیامالی در طی دوران کوتاه نمایندگی بیشتر از نماینده اصولگرای قبلی انتقادات خود را نسبت به مدیریت منطقه آزاد انزلی مطرح کرده است و ظاهرا مایل است قبل از پایان عمر دولت فعلی هرچه سریعتر در مدیریت این سازمان تغییراتی صورت گیرد.

/حکایت گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا