آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

جدیدترین لیست از داوطلبان احتمالی انتخابات میان دوره آستانه اشرفیه + اسامی

انتخاباتانتخابات میاندوره ی یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در روز جمعه تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در پنج حوزه ی انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در استان تهران؛  «آستانه ی اشرفیه» در استان گیلان؛ «تفرش، آشتیان و فراهان» در استان مرکزی؛ «گچساران و باشت» در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ «بهار و کبودرآهنگ» در استان همدان برگزار می شود.

همچنین در اجرای تبصره ۶ ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز شنبه تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می یابد.

بر اساس آخرین اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور که در ۱۵ آذر منتشر شد اعلام برنامه زمانی فرآیندهای اجرایی انتخابات ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا، ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ آغاز و به مدت ۷ روز اعلام شده است. در این اطلاعیه تاکید شده است که داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد ارائه کنند.

 رزومه نامزدهای احتمالی فعال که به صورت میدانی از مدت های قبل در این شهرستان به رایزنی مشغول و با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور با دیدارهای چهره به چهره و منزل به منزل در سطح و شهر روستا برای معرفی و شناساندن خود تلاش می کنند را جهت آشنایی بیشتر مخاطبان خود و تنویر افکار عمومی بدون بررسی برون دادها و درون دادهای مردمی و جناحی و بایدها و نبایدهای انتخاباتی، انتشار می دهد.

شایان گفتن است برای جلوگیری از شائبه یک جانبه گرایی، اسامی نامزدهای احتمالی بر اساس حروف الفبا تنظیم شده است. هم چنین تا زمان ثبت نام، احتمال اینکه تعدادی دیگر بر نامزدهای افزوده شود وجود دارد و داوطلبان احتمالی می توانند روزمه های خود را برای معرفی خود به این سایت خبری ارسال کنند.

ریحانه احمدی دهکاء

ریحانه احمدی دهکاریحانه احمدی دهکا متولد اردیبهشت سال ۱۳۶۳، دارای مدرک دکترای علوم سیاسی با گرایش روابط بین الملل از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، اگرچه وی در حوزه ارتباطات و علوم قضایی دارای مدرک کارشناسی و کاردانی در مدیریت روابط عمومی را نیز دارا می باشد.

وی علاوه بر فعالیت اجتماعی تالیفاتی با عناوین «شیوه اقناع و تبلیغ»، «دیپلماسی فرهنگی و جایگاه آن در سیاست خارجی کشورها»، «بررسی دیپلماسی هسته ای ایران  از تئوری تحریم تا عمل»، «تروریسم و آینده امنیت در غرب آسیا» و مقالات متعددی را به رشته تحریر و نگارش در آورده و یا به چاپ رسانده است.

ریحانه احمدی از شاخص ترین نامزدهای احتمالی میان دوره ای مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شهرستان است. زمانی که وی در دوره دهم پا به عرصه انتخابات گذاشت کسی باور نمی کرد که بتواند ۱۵۶۰۹ رای را از آن خود کند و بعد از دکتر قربانی که با ۱۹۳۱۱ رای راهی مجلس دهم شد بازتاب مثبتی برای او به عنوان یک چهره سیاسی نوظهور در این شهرستان بود.

وی در ادامه فعالیت های خود و حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم بار دیگر با ۱۱۹۱۴ رای نتوانست بر مرحوم دکتر محمدعلی رمضانی دستک (خدایش بیامرزد) با ۱۳۹۴۸ رأی پیروز شود و این بار نیز از رفتن به مجلس باز ماند.

اگرچه ریحانه احمدی در حضور دوم خود در انتخابات با کاهش آرای ۳۶۹۵ رای مواجه بود ولی با کاهش مشارکت حضور مردم در این دوره می توان این کاهش را به نوعی در همه افراد شرکت کننده به نوعی مشاهده کرد.

فیض اله اکبری دستک

فیض الله اکبریفیض اله اکبری دستک متولد ۱۵ خرداد ۱۳۵۵ و دارای کارشناسی ارشد پیوسته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه امام صادق(ع) و دکترای تخصصی علوم قرآن و حدیث ۱۳۸۴-۱۳۸۰ ازدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است.

وی در قالب استادیار علوم قرآن و حدیث و عضو هیأت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به فعالیت علمی و دانشگاهی اشتغال دارد.

در سـوابـق اجـرایـی وی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد، مدیر گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث مقطع کارشناسی ارشد و دکتری- دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد، سرپرست روابط عمومی انجمن علوم قرآن و حدیث ایران، دبیر هیأت مدیره‌ی انجمن علوم قرآن و حدیث ایران،  رییس کمیته نشریات و طرح‌های پژوهشی پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی و … را می توان دید.

فیض اله اکبری دستک با توجه به مشاغل و دغدغه های علمی و پژوهشی و مسئولیت های کثیری که در حوزه  علمی خود دارد از چهره هایی است که تلاش می کند با حضور بیشتر در حوزه انتخاباتی شهر آستانه اشرفیه رد پای خود را در بین سایر نامزدهای انتخاباتی محکم کند که راه بسیار درازی را در پیش رو دارد.

علی رضا تنهای کیسمی

علیرضا تنهای کیسمیعلی رضا تنهای کیسمی متولد مهرماه ۱۳۴۱ در روستای بالا محله کیسم که پس از تحصیل در مقطع ابتدایی در این روستا برای ادامه تحصیل به رشت رفت. وی دارای مدرک کارشناسی جغرافیای سیاسی و کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی می باشد که در دانشگاه در مقطع ارشد به تدریس درس توسعه داخلی مشغول است.

وی که از سربازان با سابقه دوران دفاع مقدس است  درجه سرداری و لوح افتخار خود را در سال ۱۳۷۶ از مقام معظم رهبری دریافت کرد.

وی یکی از رزمندگان سپاه قدس بود که در بخش برون مرزی و تحت فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت داشت و در اجرای تهیه ده ها طرح کلان راهبردی در سطح ملی و در حوزه های توسعه بنیادین کشور با عالی ترین مسؤولین نظام همکاری داشته است.

در روزمه علیرضا تنهای کیسمی مدیر راهبردی موسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر با داشتن ۷۰۰ مدرسه در مقاطع مختلف با ۵۳۰۰ معلم در سراسر کشور به چشم می خورد.

علیرضا تنهای کیسمی به همراه تنی چند از دوستان خود، یکی از هماهنگ کنندگان کاروان پیاده دهستان های چهارده و کیسم که با عنوان «قطره قطره تا دریا»، برای پیوستن به مراسم عاشورایی اربعین حسینی آستانه اشرفیه در سالیان گذشته فعالیت و حضور فعال داشت.

آن طور که خود وی اذعان کرده است در دی ماه سال ۹۸ با حضور بیشتر در منطقه آستانه به ویژه در زادگاهش  خود را برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی آماده می کند.

اسماعیل تیغ نورد جلالی

اسماعیل تیغ نورداسماعیل (رضا) تیغ نورد جلالی متولد شهریورماه ۵۷ و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است.

وی که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر با ۳هزار و ۴۷۷ رای به عنوان نفر اول و در دوره پنجم شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه، ۴هزار ۵۱۱  رای را  به خود اختصاص داده بود با استعفا در شورای پنجم، خود را برای این دوره از انتخابات آماده می کند. وی ۱۵ سال است که به عنوان وکیل پایه یک دادگستری فعالیت دارد.

در کارنامه وی مشاور حقوقی اسبق اداره آبفا و اداره برق استان گیلان و ریاست شورای اسلامی شهر به چشم می خورد. تیغ نورد در زمان تصدی ریاست کمیسیون ورزشی شورا و برای اولین بار، مسابقات رینگی بین المللی را در پارک ساحلی آستانه اشرفیه و در فضای باز با حضور چند کشور برگزار کرد.

وی با اینکه در انتخابات هیئت اجرایی هلال احمر شهرستان به عنوان بازرس این هیئت انتخاب شد امیدوار است با جذب نیروهای جوان و پرجنب و جوش منطقه، بتواند آرای مردم شهرهای آستانه و کیاشهر را در انتخابات میان دوره ای از آن خود کند. وی از اعضای ستاد مرکزی دکتر مرحوم رمضانی بود و با تجربه شهرستانی که در این دوره با گروه ها و جناح های مختلف  آموخته است شاید بتواند تنور انتخابات میاندوره ای مجلس را گرم تر کند.

علی جعفری دهکا

علی جعفری دهکاعلی جعفری دهکا متولد آذر ماه ۱۳۴۵ و دارای کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است. وی که در دوره نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه حضور یافته بود بعد از محمد حسین قربانی با ۲۲۰۷۷ و محمدعلی رمضانی با ۱۳۲۷۳ توانست ۷۰۳۲ رای را به خود اختصاص دهد و نفر سوم این دوره شود.

با اینکه زمزمه آمدن وی در دوره دهم بود ولی ترجیح داد بعد از پایان مسئولیت خدمات اداری پا به عرصه انتخابات بگذارد و نام او جزء اولین نامزدهای احتمالی میاندوره ای مجلس یازدهم در این شهرستان بود که بعد از رحلت دکتر رمضانی شنیده شده است.

در سابقه اجرایی وی کارشناس آبخیزداری در جهاد سازندگی آستانه اشرفیه از سال ۷۱ تا ۷۳، جهاد سازندگی استان گیلان تا سال ۷۸، مدیریت آبفای روستایی شهرستان سیاهکل از سال ۷۸ تا ۸۱، مدیر آبفای روستایی شهرستان آستانه اشرفیه از سال ۸۱ تا ۸۹، مدیر امور حقوقی و قراردادهای آبفار گیلان از سال ۸۹ و معاون بهره برداری و عضو هیات مدیره  آبفار گیلان  از ۹۱تا پایان سال ۹۸ می توان اشاره کرد.

کیوان حسن پور لسکوکلایه

کیوان حسن پورکیوان حسن پور متولد سال ۱۳۵۱ و دارای کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی با گرایش بیوتکنولوژی کشاورزی در سال ۱۳۹۰ و دانشجوی دکتری بیوتکنولوژی کشاورزی که در مرحله دفاع از پایان نامه است.

وی که دارای مقالات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی است با تجربه دو دوره حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه اشرفیه این بار نیز قصد حضور در انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم را دارد. وی که نامزد احتمالی انتخابات میاندوره ای مجلس یازدهم است در دوره هفتم و هشتم نیز کاندیدای مجلس شورای اسلامی از این شهرستان بود.

کیوان حسن پور لسکوکلایه مدیر منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره)  قزوین، دبیر منطقه ۴ کشوری و از مدیران منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، دبیر هیئت تخلفات اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه، نماینده کمیسیون دائمی و مشاور ریاست دانشگاه بوئین زهرا و مدرس دانشگاه است.

حسن پور که دارای گواهی نامه های معتبر بین المللی در زمینه مدیریت منابع انسانی است، بیشتر در گروه های فضای مجازی شهرستان، دیدگاه های سیاسی و اجتماعی خود را در بروز پدیده های اجتماعی و سیاسی بیان می کند و با تجربه ای که در انتخابات دوره نهم اندوخته امیدوار است بتواند افکار عمومی شهرستان آستانه اشرفیه و کشاورزان منطقه را با تبیین رویکردهای فکری و برنامه های علمی خود با توجه به رشته تخصصی بخش کشاورزی همراه خود کند.

حجت الاسلام محمد پورحسین تاسندهی

 محمد پورحسین تاسندهیحجت الاسلام محمد پورحسین تاسندهی متولد ۱۳۶۲ که پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و اخذ دیپلم در سال ۱۳۷۹ وارد حوزه علمیه لنگرود شد.

پورحسین پس از حضور ۹ سال در حوزه علمیه لنگرود در سال ۱۳۸۹ به عقیدتی سیاسی ناجا ورود و به سمت رییس عقیدتی سیاسی دریابانی انزلی مشغول شد. وی بعد از آن در شهرهای جوانرود، سنقر کلیایی استان کرمانشاه، قزوین، سیاهکل، رودسر، لاهیجان به عنوان رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به فعالیت خود ادامه داد.

پورحسین در دوره دهم قصد حضور در انتخابات این دوره را داشت ولی با اینکه نشست هایی هم برگزار کرده بود، ولی وارد عرصه رقابت نشد و این بار شاید قصد دارد به عنوان نامزد احتمالی در میان دوره ای حضور یابد اگر چه شنیده ها حکایت از فعالیت وی برای یک کاندیدای دیگر است، با این حال باید بود و انتظار کشید.

موسی روزبه

موسی روزبهموسی روزبه متولد مهرماه ۱۳۵۹ و دارای کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه واحد بین الملل انزلی است. وی که در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله تعیین صلاحیت ها، در مرحله دوم وارد عرصه انتخابات شد با ۱۸۲۹ رای بعد از ارسلان قاسم نژاد نفر ششم در بین ۱۰ کاندیدا تایید صلاحیت شده قرار گرفت.

اگر چه موسی روزبه در انتخابات میاندوره ای با چالش بیشتری در منطقه زادگاهش با حضور فرهاد شوقی از دهستان چهارده و احمد (هادی) تنهای از دهستان کیسم   مواجه است ولی با این توصیف راه درازی برای موفقیت دارد.

در سوابق اجرائی روزبه، رئیس اداره امور حقوقی و املاک  اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از سال ۹۵، مسئول پیگیری و معاضدت قضایی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، معاون و مسئول فرهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج، عضو سوم شورای حل اختلاف منطقه ۱۷ تهران، کارشناس حقوقی کارکنان وظیفه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و هم چنین در حوزه سیاسی کاندیدا انتخابات شورای شهر تهران و کاندید شورایاری شورای شهر تهران دیده می شود.

فرهاد شوقی چهاردهی

فرهاد شوقیفرهاد شوقی متولد سال ۱۳۶۵ و فرزند شهید حسین شوقی چهارده است. وی دارای مدرک فوق لیسانس عمران گرایش سازه و دکتری جغرافیا با گرایش برنامه ریزی توسعه روستایی(قبولی امتحان جامع) است.

وی که به عنوان کارشناس عمرانی فرمانداری (استخدام رسمی وزارت کشور) کار خود را در فرمانداری رشت آغاز کرد به عنوان دبیر کمیسیون ماده ۱۰ فرمانداری و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان رشت (انتخابات مجلس سال ۹۱)، مسئول ایثارگران فرمانداری بود که بعد از اتمام دوره چهارم شورا در سال ۹۶ به دلیل اشتغال در حوزه سرمایه گذاری از شغل دولتی انصراف داد.

وی که عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در دوره چهارم بود با ۱۱ هزار و ۶۳۱ رأی به عنوان نفر پنجم انتخاب شد و از کم حاشیه ترین افراد ولی تاثیر گذار در دوره چهارم بود و این در حالی بود که همه پیش بینی می کردند او در دوره پنجم شورا نیز حضور خواهد یافت ولی شوقی برای پروازی بزرگتر خود را آماده می کرد و آن انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.

شوقی ریاست کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر رشت را در سال اول، عضو هیئت رئیسه روسای کمیسیون های فرهنگی کلانشهر های کشور، ریاست کمیسیون عمرانی در سال دوم، عضو هئیت رئیسه شورا در سال سوم و چهارم شورا و همچنین نماینده شورا در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، عضو شورای سازمان فرهنگی و ورزشی، سازمان زیباسازی، عضو هیئت رئیسه سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت، عضو هیئت رئیسه مجمع خیرین استان گیلان، مدیرعامل شرکت نوید اوران (حوزه فعالیت صادرات و واردات) مشاور در شرکت نوید جوجه گیلان (حوزه فعالیت کشاورزی  تولیدی)را در سوابق خود دارد.

علاوه بر این در کارنامه فرهاد شوقی چهارده شاید به عنوان جوان ترین نامزد احتمالی این حوزه، مشاور جوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و کارشناس مسکن بنیاد شهید نیز دیده می شود.

نادر عبدالله پور

نادر عبدالله پورنادر عبدالله پور متولد اردیبهشت سال ۱۳۴۱ شهر آستانه اشرفیه جانباز دوران دفاع مقدس، پس از اتمام تحصیلات ابتدایی تا دبیرستان در شهر آستانه اشرفیه، در دوران دوره جوانی وارد سپاه آستانه اشرفیه و به دنبال آن به سپاه استان ملحق شد. وی دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه امام حسین(ع) است .

نادر عبدالله پور در بخش ورزشی به ویژه در فوتبال این شهرستان نیز جا پایی در بین ورزشکاران دوران خود دارد. وی در تیم پرآوازه نصر که بعدها به برق آستانه معروف شد و در دوران شکوفایی فوتبال این شهرستان از چهره های شاخص میدان ورزش فوتبال محسوب می شد.

عبدالله پور در دولت دهم و در دوره روح الله قهرمانی چابک به سمت فرماندار شهرستان بندر انزلی منصوب شد که با روی کار آمدن مهدی سعادتی و بعد از ۳ سال خدمت در این شهرستان به استانداری گیلان آمد.

عبدالله پور در مدت ۳ سال مسؤولیت در انزلی توانست این شهرستان را در بخش اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اشتغالزایی به رتبه برتر کشوری ارتقا دهد.

هم چنین در سوابق نادر عبدالله پور، مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری گیلان، عضو شورای تامین و کمیته برنامه ریزی شورای اداری استان، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مشاور استاندار و مشاور مدیر عامل منطقه آزاد انزلی و دبیر ستاد اربعین حسینی استان گیلان به چشم می خورد.

امیر ارسلان قاسم نژاد آستانه

امیر ارسلان قاسم نژاد آستانهارسلان قاسم نژاد متولد مهرماه ۱۳۵۲ است. وی که دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت مالی و بازاریابی است اکنون در مقطع دکترا در رشته مدیریت مالی ادامه تحصیل می دهد.

امیر قاسم نژاد که قهرمان چند دوره ورزش های رزمی کونگ فو در سطح استانی و کشوری است علاوه بر مربیگری و داوری بین المللی ورزش های رزمی ووشو و کونگ فو و سر مربی تیم ملی کونگ فو پرتوا کشور در سالهای ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ در سال ۱۳۸۶نیز به عنوان داور نمونه ی کشوری انتخاب شد.

وی ۱۵ سال مسئول کمیته ی داوران سبک کونگ فو پرتوا جمهوری اسلامی ایران و همچنین عضو شورای پیشگامان جهانی IPA کونگ فو پرتوا و جزو ۵۰ کونگ فو کار برتر سازمان جهانیه IPA است و در روزمه کار اجرایی به عنوان کارشناس ارشد امور مالیاتی استانه اشرفیه، رییس گروه و سر ممیز و رییس امور مالیاتی شهر بندر کیاشهر رییس اداره امور مالیاتی و ممیز کل شهرستان لنگرود ازمهر ماه سال ۱۳۹۶لغایت تاکنون است.

قاسم نژاد با حضور در دوره یازدهم و تایید صلاحیت در مرحله دوم با ۳۴۲۱ رای بعد از مهندس مهدی صادق، نفر پنجم شد و احتمالاً او نیز در انتخابات میان دوره ای برای ثبت نام حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام سیدرضا مطهری  

حجت الاسلام سیدرضامطهریحجت الاسلام سیدرضا مطهری متولد سی ام شهریور ۱۳۵۲ هجری شمسی در رشت (روستای پشکه پائین محله بخش کوچصفهان) است. وی بعد از اخذ دیپلم و خدمت سربازی درسال تحصیلی ۷۴-۷۳ وارد حوزه علمیه قم شد.

وی در سال ۹۴ مدرک سطح سه حوزه (فوق لیسانس) را دریافت و بعد از قبولی در کنکور سراسری دکتری درسال ۹۵_۹۶ برای ادامه تحصیل دکترای تخصصی مذاهب فقهی وارد دانشگاه ادیان قم شد که بعد از گذراندن آزمون جامع و تافل مشغول نوشتن رساله علمی است.

وی موضع سیاسی خود را «موضع ولایت فقیه» قرارداده است و از مسئولیت های وی می توان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه (بیش از ۵ سال)، امام جمعه موقت بخش کیاشهر، رئیس ستاد انتخابات حضرت آیت الله  رئیسی درشهرستان رشت، مسئول کمیته فرهنگی ورزش زورخانه ای و کشتی گیله مردی، مسئول برنامه ریزی رسانه و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان و مسئول امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان را نام برد.

حجت الاسلام مطهری کاندیدای دوره دهم با ۱۵ هزار ۳۹۸ رای نفر نهم و دوره یازدهم با ۱۹ هزار ۷۷۴ رای نفر پنجم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت بود که در هر دو دوره با عدم توفیق مواجه شد و این بار قصد دارد توفیق خود را در شهر مذهبی آستانه اشرفیه جستجو کند.

 ابراهیم نجفی  اسپیلی

ابراهیم نجفی اسپیلیابراهیم نجفی متولد شهریورماه ۱۳۵۳ دارای مدرک کارشناسی عمران و در سال ۹۱ موفق به اخذ کارشناسی ارشد در رشته علوم قرآنی شد.

وی که از سال ۸۱ کار اجرایی خود را در بنیاد مسکن شهرستان فومن آغاز کرده بود در سال ۸۴ به شهرستان لاهیجان و پس از آن در سال ۸۶ تا کنون در بنیاد مسکن شهرستان آستانه اشرفیه به ادامه خدمت برای شهروندان به ویژه روستاییان مشغول شد.

ابراهیم نجفی از جمله افرادی است که سه دوره متوالی به عنوان نماینده منتخب شورای اسلامی شهر از سوی شهروندان آستانه ای انتخاب شد. وی با ایجاد ائتلاف اول توانست در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر آستانه با ۴ هزار ۵۲۵ رای به عنوان نفر اول  انتخاب و راهی شورای شهر آستانه اشرفیه شود.

اگر چه ابراهیم نجفی از سال ۸۶ تا سال ۹۹ به مدت ۵ سال رییس شورای شهر آستانه اشرفیه بوده است ولی در مدت کاری خود در شورای اسلامی شهر با فراز و نشیب های فراوان و پرتنشی همراه بود که از جمله می توان به عدم توفیق وی برای حضور در مرحله اول انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که موفق به جلب رضایت اعضای شورا برای استعفا نشد.

در کارنامه کاری وی عناوینی چون کارشناس خبره دادگستری و عضو سازمان نظام مهندسی گیلان نیز به چشم می خورد.

 اگرچه رضا شرمسار، مهدی ترابی، سیدهاشم میرتقی ابراهیم رعنای رهبرخواه که احراز صلاحیت شورای نگهبان را در دوره یازدهم داشتند و یا محمدعلی ثابتی امیرهنده و محمد شعبانی لسکوکلایه که در میانه راه به نفع دیگر کاندیداهای دوره  یازدهم کنار کشیدند عملا  فعالیت خاصی برای حضور آنان در انتخابات میان دوره ای مشاهده نمی شود و یا حضور دکتر محمد حسین قربانی نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی (نهم و دهم) با توجه به استعفای وی در ۴۸ ساعت قبل از اعلام  رسمی نامزدهای تایید صلاحیت شده دوره یازدهم از سوی شورای نگهبان در پرده ابهام است که در صورت حضور وی یا داوطلبان دیگر شاید تنور انتخابات  این شهرستان با توجه به دوران کرونایی و دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم،  گرم تر و با مشارکت بیشتر مردم  انجام گیرد. باید منتظر ماند تا…

/گیل نامه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا