آخرین خبرهااستان ها

دوران سختی بر ما گذشت تا جلوی خلاف سازها گرفته شود

مدیر منطقه سه شهرداری رشت؛

تدبیرشرق/صبح امروز طیبه بینا به مناسبت هفته دفاع مقدس با روسای نیروی انتظامی و پلیس راهور مناطق دو و سه به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.

 مدیر منطقه سه شهرداری رشت، اظهار داشت: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان نظم و امنیت و یادآوری خدمات بزرگ و قدردانی از یکایک فرماندهان، مدیران عزیزی که ماموریت خطیر خویش را به انجام رسانده و میرسانند.

طیبه بینا با اشاره به خدمات مطلوبی که در پرتو همکاری و مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی و پلیس راهور به شهروندان ارائه میگردد، اذعان داشت: تلفیق خدمات این دو نهاد موجب شده آرامش و خدمات مدیریت شهری شهروندان در شهر رشت بیش از پیش تامین شود.

وی خاطر نشان کرد: دوره سختی به اینجانب و همکاران من گذشته است تا جلوی خلاف سازها در دو منطقه تا حد زیادی گرفته شود و در مباحث مشاغل مزاحم، نیازمند همکاری و حمایت نیروی انتظامی هستیم.

بینا در خصوص معتادان متهاجر و کودکان کار نیز افزود: در سالهای گذشته اماکنی برای اسکان معتادان متهاجر و کودکان کار از سوی شهرداری رشت تاسیس گردیده است.

در ادامه روسای نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز پیشنهاداتی در خصوص ساماندهی دستفروشان، احیا موارد ترافیکی، هماهنگی در خصوص اصلاحات هندسی، پلمب نمایشگاه داران، اضافه شدن تابلوهای اخبار، مشکلات آسفالت خیابان فرسوده، اصلاح رنگ‌آمیزی خط کشی خیابانها و… ارائه دادند.

در پایان این دیدار، از روسای نیروی انتظامی و پلیس راهور تجلیل گردید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا