آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

دکتر طیران عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان : وجود تیرهای چراغ برق در وسط کوچه و خیابان های شهر لاهیجان، باعث نارضایتی مردم شده است

تیرهای چراغ برقبه گزارش تدبیر شرق ,عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با گرامیداشت و تبریک روز آتش نشانی و ایمنی گفت: آتش نشانی شغلی است که با عشق و علاقه عجین شده و آتش نشانان همواره تا پای جان بر سرعهدی که برای حفظ جان و مال مردم بسته‌اند، ایستاده‌اند.

طیران به وجود تیرهای چراغ برق بتنی در وسط خیابان ها و کوچه های شهر اشاره کرد و افزود: این موضوع علاوه بر ایجاد مشکلات جانی و مالی حاصل از تصادفات رانندگی و ایجاد نارضایتی برای شهروندان، نما و جلوه ی نامتعارفی نیز به خیابانها و معابر شهر بخشیده است.

وی به وقوع چند حادثه در خیابان شهید کشاورز (ورودی کمربندی) و همچنین کوچه های خزر و گلستان به دلیل وجود تیر برق در وسط جاده اشاره کرد و افزود: جا دارد شهرداری و اداره برق با بررسی کارشناسی موضوع، نسبت به اصلاح مکان تیرهای چراغ برق خطر آفرین، اقدام نمایند.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به نارضایتی برخی شهروندان در ارتباط با مشکلات ناشی از ریزش مصالح ساختمانی واحدهای در حال احداث بر روی بام ساختمان های همجوار، گفت: شهردار لاهیجان تمهیداتی بیاندیشند تا کارشناسان در هنگام صدور مجوز پایان کار این مورد را نیز بررسی نمایند.

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا