آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

شفافیت آرا جامعه را از التهاب بی‌اعتمادی نسبت به مسؤولان خارج می‌کند

شفافیت آرانماینده مردم رودسر و املش با اعلام موافقت خود از تصویب طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس گفت: تصویب این طرح موجب می‌شود تا فضای جامعه از التهاب بی‌اعتمادی نسبت به مسؤولان خارج شود.

به گزارش تدبیرشرق ,حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری، با اشاره به‌ضرورت شفافیت آرا نمایندگان مجلس اظهار کرد: نمایندگان وکلای مردم هستند و مردم حق‌دارند در جریان عملکرد نمایندگان خود در برابر دفاع از حقوقشان باشند.

وی با تأکید بر تصویب طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس افزود: این طرح توسط نمایندگان به امضا رسیده و من هم به‌عنوان نماینده مردم رودسر و املش با تصویب این طرح موافق هستم.

نماینده مردم رودسر و املش با بیان اینکه طرح شفافیت آرا نمایندگان موجب تقویت اعتماد عمومی مردم از پنهان‌کاری مسؤولان و مبارزه با فساد می‌شود، تصریح کرد: این طرح موجب می‌شود تا فضای جامعه از التهاب بی‌اعتمادی نسبت به مسؤولان خارج شود و عملکرد نمایندگان به‌صورت شفاف در معرض دید عموم قرار می‌گیرد

وی با تأکید بر لزوم آشکار بودن مواضع نمایندگان در موضوعات مختلف برای مردم گفت: تصویب طرح شفافیت آرا روشن می‌کند که موضع یک نماینده نسبت به مسائل کشورش چگونه است و این امر موجب می‌شود تا اشتباهات یک نماینده کمتر شده و به ارتقای جایگاه مجلس کمک کند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا