آخرین خبرهااستان هااسلایدرگزارش تصویری

به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار شد: جشن نیمه شعبان به صورت مجازی

نیمه شعبان

جشن نیمه شعبان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به صورت مجازی و با حضور هنرمندان ‌گیلانی برگزار شد.

به گزارش تدبیرشرق، رییس شورای اسلامی این‌ کلانشهر در جشن نیمه شعبان مجازی که با رعایت نکات بهداشتی و با حضور هنرمندان مطرح گیلان در تالار گفتگو برگزار شد، ضمن قدردانی از هنرمندان حاضر در مراسم اظهار کرد: این افراد برای ایجاد شادی و نشاط در جامعه از جان مایه می گذارند و برای این مهم، آلام خود را پنهان می کنند.

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه این جشن در وضعیت غیر کرونایی باید صدها بیننده می داشت گفت: هنرمندان گیلانی حتی در چنین شرایطی نیز از مفرح کردن مردم غافل نشده اند.

وی ضمن دعوت مردم به رعایت کامل نکات بهداشتی، برای همگان آرزوی سلامتی کرد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت افزود: شهرداری رشت از دوم اسفندماه همزمان با استارت این بیماری بلافاصله وارد عمل شد و به کمک آتش نشانان، سپاه، ارتش و بسیج، اقدامات بی نظیری در زمینه های مختلف بهداشتی و امنیتی انجام داده است.

به گفته حاجی پور، رشت از نخستین شهرهایی بود که ضدعفونی شهر را از دوم اسفندماه آغاز کرد.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای بارانی عملیات ضدعفونی شهر به شکل دیگری اجرایی می شود.

این مسئول با اشاره به وجه تمایز ایران و سایر کشورها، همدلی مردم و حضور جوانان در عرصه های کمک رسانی را علت اصلی موفقیت ایران در مدیریت کرونا دانست و گفت: چنین مردمی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

حاجی پور از تمام گروه های مردم نهاد و گروه های خودجوش برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده قدردانی کرد و افزود: گیلان به داشتن چنین مردمی به خود می بالد.

وی همچنین ضمن تسلیت به خانواده های داغدار ناشی از کرونا، برای ایجاد نشاط و خوشحالی میان شهروندان، به هنرمندان شهر، قول مساعدت داد.

شایان ذکر است که اجرای نمایش کمدی، شعبده بازی و موسیقی زنده از جمله برنامه های این ‌جشن مجازی بود.

در جشن نیمه شعبان مجازی، علاوه بر رییس شورای اسلامی شهر رشت، حمید رضا محمدی رییس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری نیز حضور داشت.

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا