آخرین خبرها

آرزوی بزرگ سفیدوقرمزها

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال لهستان یک تیم فوتبال بین‌المللی هست که به نمایندگی از کشور لهستان  این تیم زیر نظر فدراسیون فوتبال لهستان  این تیم زیر نظر  فعالیت می‌کند.  زمین خانگی لهستان استادیوم ملی در ورشو هست و مربی فعلی خود آدام ناوالکا هست.

یکی از مشهورترین تیمهای لهستانی در اواسط دهه ۱۹۷۰ بود. لهستان انگلستان را در یک مسابقه قابل ملاحظه در ورزشگاه ومبلی به برتری رساند تا به جام جهانی ۱۹۷۴ برسد. لهستان به نیمه پایانی رسید، جایی که بازی تصمیم گیری بر علیه قهرمانان پایانی آلمان موجب شکست ۰-۱ شد.لهستان با شکست دادن برزیل ۱-۰ برای اکتساب جایگاه سوم در مسابقات، در این مسابقات تمام شد.

لهستان علاوه بر این مدال طلای المپیک تابستانی ۱۹۷۲ در مونیخ را به دست آورد.  لهستان برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۰۸ واجد شرایط بود. نخستین برتری خود در یورو در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۶ در مسابقات گروهی یورو ۲۰۱۶ مقابل ایرلند شمالی بود.    لهستان به فاز نیمه پایانی رسید، خوب ترین نتیجه تیمی را به دست آورد.

 

تیم+ملی+لهستان

 

با برد تیم ملی فوتبال لهستان برابر مونته نگرو،یاران روبرت لواندوفسکی توانستند به رقابت‌های جام جهانی روسیه صعود نمایند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور لیست بازیکنان این کشور را برای حضور در اردوی آمادگی لهستان برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام نمود که به توصیف زیر می باشند:

دروازه‌بانان:

مدافعان:

هافبک‌ها:

مهاجمان:

لهستان در نخستین دیدار خود در جام جهانی روسیه باید به مصاف سنگال برود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا