آخرین خبرهااستان ها

رژه ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت برگزار شد

تدبیرشرق/رژه ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت صبح پنجشنبه ۲۹ آذر با حضور علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت و مدیران شهرداری رشت در شهرک مسکن مهر رشت برگزار شد.

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در مراسم رژه ماشین آلات ستاد بحران شهرداری رشت در گفت و گو با واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت اظهار داشت: جلسات ستاد بحران شهرداری رشت در خصوص ایجاد آمادگی لازم برای عملیات زمستانی به صورت منظم در شهرداری برگزار شده و ضمن تدوین دستورالعمل عملیات زمستانی شرح وظایف کلیه واحدها و معاونتها و مناطق تعیین و ابلاغ شده است.

بهارمست افزود: بر اساس دستورالعمل عملیات زمستانی شهرداری رشت در زمان وقوع بارش برف، عملیات برفروبی با اولویت بندی مسیرها و اماکن خدماتی و بیمارستانها، مراکز درمانی، نانوایی ها، پمپ بنزین ها، مراکز تامین ارزاق عمومی و… بامشخص شدن مسئولین و ماشین آلات مربوطه انجام می شود.

سرپرست شهرداری رشت خاطرنشان کرد: در این راستا امروز با برگزاری مانور تجهیزات و ماشین آلات خدمات رسان شهرداری ضمن اعلام آمادگی لازم مجموعه شهرداری تلاش کنیم تا مشکلات شهروندان ناشی از بارش برف به حداقل رسیده و بارش برف به خاطره ای شیرین برای شهروندان تبدیل شده تا از زیبایی های این نعمت الهی بهره مند شوند.

علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت در گفت و گو با واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت اظهار داشت: رژه ۵۳ ناوگان خودرویی شهرداری رشت با هدف اعلام آمادگی کامل برای مقابله بحران احتمالی برگزار شد.

وی افزود: ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین مناطق پنچ گانه شهرداری، سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و باز آفرینی شهری، سازمان آرامستان و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رژه رفتند.

معاون خدمات شهری شهرداری با اشاره به تدوین دستورالعمل عملیات زمستانی شهرداری رشت اظهار کرد: وظایف کلیه واحدها و بخش های مرتبط با خدمات شهری و بحران در این دستورالعمل مشخص شده و همگی به وظایف خود آشنا و آگاه هستند.

 

محمد باقر بشر دانش مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت در حاشیه رژه ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت اظهار داشت: کلیه مسیرهای اصلی و فرعی رشت شناسایی شده و در صورت بحران احتمالی برف با نقشه از پیش تعیین شده مسیرها نسبت به پاک سازی مسیرها اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: مکاتبات لازم با بخش خصوصی برای تجهیز ناوگان خودرویی شهرداری انجام شده و در صورت نیاز از ظرفیت بخش خصوصی نیز برای افزایش ناوگان خودرویی شهرداری استفاده می شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه فرسودگی برخی ماشین آلات شهرداری گاها موجب افزایش هزینه تعمیرات آن ها شده است افزود: امیدواریم با نوسازی و خریداری ماشین آلات جدید این مشکل نیز مرتفع شده و هزینه ها نیز کاهش یابد.

گفتنی است در مراسم رژه ناوگان خودرویی علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، رضا رسولی نائب رئیس شورای اسلامی رشت، احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی رشت و جمعی از مدیران شهرداری رشت حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا