آخرین خبرهااستان ها

توزیع خدمات شهری در محلات شهر لنگرود یکسان می شود

شهردار لنگرود گفت: در راستای برقراری عدالت اجتماعی و برخورداری مطلوب از امکانات، شهرداری لنگرود با کم کردن هزینه ها در مرکز شهر نحوه توزیع خدمات در تمامی محلات را یکسان می‌کند.

به گزارش تدبیرشرق:شهردار لنگرود گفت: در راستای برقراری عدالت اجتماعی و برخورداری مطلوب از امکانات، شهرداری لنگرود با کم کردن هزینه ها در مرکز شهر نحوه توزیع خدمات در تمامی محلات را یکسان می‌کند.

سید مهدی رجایی اظهار داشت: امروزه همه شهرهای در حال توسعه کشور، با توجه به رشد جمعیت نیازمند توجه به برقراری عدالت اجتماعی در برخورداری مطلوب از خدمات و امکانات مختلف شهری هستند.

وی با اشاره به اینکه آمار و اسناد بیانگر وجود نابرابری اجتماعی به لحاظ برخورداری از خدمات شهری در سطح شهر لنگرود است افزود: تاکنون خدمات رسانی یکسان و بدون تبعیض به تمامی مناطق و محلات لنگرود با مفهوم عدالت اجتماعی هم‌خوانی نداشته است.

شهردار لنگرود گفت: اقدامات و برنامه های مدیریت شهری در بخش هایی مانند نظافت و زیباسازی در مرکز شهر خلاصه نمی‌شود و اولویت شورای شهر و شهرداری لنگرود خدمت رسانی صادقانه و ایجاد حس آرامش با استفاده کامل از ظرفیت های موجود است.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر لنگرود با رویکردی نوین ضمن تکمیل پروژه های نیمه تمام و به میراث مانده از قبل نگاه و توجه ویژه به محلات کم برخوردار خواهد داشت.

رجایی مطالعه و پژوهش در خصوص طرح های زیربنایی جدید، مانند ساماندهی معابر شهری، اصلاح هندسی و معماری میادین و … را با توجه به ظرفیت های لنگرود از جمله برنامه های خود دانست و تصریح کرد: با موافقت و همکاری اعضای شورای شهر اجرای طرح هایی نظیر نهضت آسفالت در محله های لنگرود ،ساخت کارخانه کمپوست ،ادامه دیوارسازی رودخانه ،تهیه اطلس سرمایه گذاری برای ورود سرمایه گذاران به شهر لنگرود ، احیای باغ ملی و ادامه پارک حاشیه ای جاده چمخاله در زمره اقدامات اصلی شهرداری است.

شهردار لنگرود در تبیین سخنانش با تاکید بر اینکه عدم نظارت مناسب باعث هدر رفتن سرمایه های اجتماعی می شود، تصریح کرد: چنانچه نظارت جدی وجود نداشته باشد، لاجرم درگیر مشکلات عدیده ای خواهیم بود
کما اینکه بسیاری از مشکلات حال شهر به دلیل ضعف نظارتی در گذشته بوده و به همین منظور با تشکیل تیمی از مهندسین شهرداری برای نظارت بهتر بر عملکرد پیمانکاران به دنبال کاهش هدر رفت سرمایه های شهر هستیم و امیدواریم در بحث نظارت با توجه به آنچه از گذشته شکل گرفته هر چه سریعتر به وضع مطلوب برسیم.

وی اذعان داشت: عوامل زیادی مجموعه شهرداری را راغب به تلاش مضاعف کرده است، اما حمایت مردم و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، لنگرود را بیش از پیش مستعد پیشرفت می کند.

/تابناک

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا