آخرین خبرهااستان هااسلایدرگزارش تصویری

با حضور مهندس احمدی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری لنگرود برگزار شد +تصاویر

پایان کار جوادپور در وزارت کشور

آیین تکریم سید رضا جوادپور فرماندار پیشین و معارفه محمد رنجبر نیاول سرپرست فرمانداری لنگرود با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان برگزار شد .

طی جلسه شورای اداری مراسم تکریم و معارفه فرماندار پیشین و سرپرست فرمانداری لنگرود تشکیل شد احمدی با اشاره به تعامل سازنده عملکرد فرماندار سابق در این شهر اذعان داشت: شهرستان لنگرود از جمله شهرستان‌های بوده که کمترین تنش ها و را داشته است جوادپور با تدبیر و عقلانیت و تحملی که در سرلوحه کار خود داشته کار را تا اندازه ای برای فرماندار بعدی سخت کرده است و لنگرود شهری است که در ریل قرار گرفته و بسیاری از موضوعات از چه در حال و چه در گذشته در حال انجام شدن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در خصوص ظرفیت سازی و استفاده از همه ظرفیت های موجود از سرپرست فرمانداری لنگرود خواست, به ساختار شهرستان توجه شود تا زمانی که سرپرست هستند سعی کنند تعاملی که در شهرستان بوده حفظ شود از همه ظرفیت‌ها استفاده کند و افزود: به اعتبار من نماینده مجلس, امام جمعه, ادارات و همه یک ظرفیت هستند و مردم بالاترین ظرفیت را دارا هستندبرای مردم قابل قبول نیست که به سلایق عمل کنیم هنر ما در کنار هم بودن و استفاده از همه ظرفیت هاست و این انتظاری است که وزارت کشور از ما دارد.

در ادامه امام جمعه لنگرود مجموعه فرمانداری را پیشانی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان داشت: جوادی‌پور ابتکارات زیادی در عرصه کاری فرهنگی داشت در شهرستان اصولگرا و اصلاح طلب فرقی ندارد بلکه بر پایه وصولی است که با اصلاح به ولایت فقیه متصل می شویم.

طی این مراسم سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه وحدت در شهرستان لنگرود زبانزد خاص و عام است اظهار داشت :فرماندار پیشین نگاه وحدت در شهرستان را تقویت کردند و مسئولی که بخواهد کاری انجام دهد باید در مسیر وحدت باشد افرادی که اختلاف ایجاد می‌کنند دنبال کار نیستند و فردی که کار می‌کند تفرقه افکنی ندارد و رضایت مند است.

رنجبر با بیان اینکه لنگرود شهرستان بزرگی از حیث طبیعی و مردمانی بزرگ است که گفت: همیشه افتخارم این است که خدمتگزار باشند خیلی از کارها با پست اداری حل نمی‌شود باید عاشق مردم بود و سخت کوشی و حضور میدانی همیشه سرلوحه کار من بوده است .

رنجبر در خصوص انتقاد پذیری از رسانه‌هاو افکار عمومی اظهار داشت: افکار عمومی در رسانه‌ها می‌توانند جایگاه سازنده ای داشته باشند و جایگاه انتقاد پذیری باید از جانب مسئول پذیرفته شود.

خبرنگار و عکاس/ آتنا کیهان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا