آخرین خبرهااستان ها

استعفای زاهد از هیات انجمن های ورزشی گیلان

طی نامه ای به مریم بخشی؛

تدبیرشرق/فرهام زاهد عضو شورای اسلامی شهر رشت و سرپرست هیات انجمن های ورزشی طی نامه ای به مریم بخشی، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان استعفای خود را از حضور در مجمع عمومی و سرپرستی این هیات اعلام کرد.

متن استعفا بدین شرح است:
سرکار خانم مریم بخشی
مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان گیلان
با سلام و احترام
عَلَیکَ بِالأَحداثِ فَإِنَّهُم أسرَعُ إلى کُلِّ خَیرٍ
جوانان را دریاب، زیرا که آنان سریع تر به کارهاى خیر روى مى آورند. امام صادق (ع)

اینجانب در سال ۹۶ و مدت کوتاهی پس از اعتماد مردم رشت و انتخابم به عنوان عضو شورای اسلامی شهر رشت، با لطف آقایان غلامعلی محمدعلیپور، رئیس محترم فدراسیون انجمن های ورزشی کشور و مسعود رهنما، مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان گیلان به عنوان سرپرست هیات انجمن های ورزشی منصوب شدم. در فرصت چندین ماهه دریافتم، به علت مشغله بسیار زیاد در نهاد شورا و مسئولیتی که نسبت شهروندان عزیز و فهیم شهر رشت دارم، نمی‌توان خروجی مناسبی بویژه از لحاظ امکان اختصاص زمان جهت مدیریت، راهبری و توسعه ورزشهای زیر مجموعه هیات بدست آورد.
ضمن عرض تشکر جهت دعوت از اینجانب برای شرکت در مجمع عمومی هیات و حضور به عنوان کاندیدا، به استحضار می رساند با توجه به مشکلات فراوان شهر رشت و با ایمان به حضور جوانان و قهرمانان ورزشی توانمند در این شهر و استان، درخواستی برای ادامه حضور در راس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان نداشته، زیرا ایمان دارم افرادی هستند که می توان از تخصص، انگیزه خدمت و انرژی شان بهره برد و فضا را برای حضور آنان در عرصه های مدیریتی مهیا کرد. اینجانب قصد دارم تا تمام توانم را در شورای شهر رشت به کار گیرم و در این جایگاه برای اعتلای ورزش شهر رشت نیز تلاش کنم بنابراین شایسته است اقدامات لازم جهت انجام هرچه سریعتر مراحل قانونی این درخواست صورت گیرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا