آخرین خبرها

راهپیمایی روز قدس حاکی تاکید مردم برحمایت از فلسطین هست

وی اظهار کرد: مردم استان بوشهر دوشادوش سایر هموطنان خود امروز با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری در کتاب تاریخ این استان رقم زدند.
امام جمعه بوشهر با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد اظهار کرد: امام راحل نماد و قله بلند انقلاب اسلامی هست و مردم باید همیشه یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی را حفظ نمایند.
صفایی بوشهری با بیان اینکه امام راحل قطب نمای انقلاب اسلامی هست گفته بود: میزان انقلابی بودن طبق تفکرات انقلاب هست و بدون موتور انقلاب کشور پیشرفت نمی کند.
وی تاکید کرد: مردم سالاری دینی از دستاوردهای با اهمیت انقلاب اسلامی هست و اگر این تحریم ها، تهدیدها و جنگ نبود ایران اسلامی بیشتر از این پیشرفت می کرد.
صفایی بوشهری اظهار کرد: خصومت های دشمنان با ایران اسلامی به سبب ابهت آنان نیست لکن از روی ناتوانی آنهاست و پس از ۴۰ سال هنوز قادر نبوده اند در عزم، عزم و خواست ملت ایران خللی ایجاد کنند.
وی دنبال کرد: امروز دشمن از راه تحریم های اقتصادی در پی فشار وارد آوردن به ملت ایران می باشند در این شرایط هوشیاری و بصیرت مردم بیشتر از همه چیز لازم و ضروری هست.
امام جمعه بوشهر اظهار کرد: آنان گمان می کنند با فشار اقتصادی، شایعه پراکنی، ایجاد آشوب، اغتشاش و سوء استفاده از مطالبات مردم بر علیه نظام توان دارند به کوه استوار انقلاب اسلامی صدمه وارد آورند.
وی یادآور گردید: آنان درصدد براندازی انقلاب اسلامی می باشند این درحالی هست که مردم و مسئولین نه فقط نباید تسلیم گردند لکن باید بر توان خود بیفزایند.
صفایی بوشهری اظهار کرد: بعضی از دولت های اروپایی هم برجام و هم تحریم ها را قصد دارند این درحالی هست که طبق تاکید رهبر معظم انقلاب اگر برجام باشد تحریم ها باید برداشته گردد.
۶۰۴۷/۶۰۴۳**

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا