آخرین خبرها

وزیر اطلاعات: مراسم روز قدس همراه با امنیت هست

به گزارش تدبیرشرق به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی روز پنجشنبه در مراسم استقبال از ملوانان ایرانی آزاد شده از بند سارقان دریایی سومالی در جمع خبرنگاران در مورد روز قدس و تدابیر اندیشیده شده بمناسبت این رخداد، گفت: برای ما امنیت، روز قدس و روز غیر قدس ندارد، برای ما با اهمیت هست که روزانه در کشور امنیت دارا باشیم و این امنیت پابرجا باشد.
وی افزود: علیرغم تلاش های بسیار فراوان جریان های تروریستی برای وارد کردن صدمه به این امنیت، تاحالا با اشراف اطلاعاتی این وزارتخانه همه آنان شناسایی و بازداشت شده اند و ما انشالله روز قدس همراه با امنیت خواهیم داشت.
وزیر اطلاعات دنبال کرد: کوشش می نماییم بعضی مورد ها را حتی المقدور با مردم کمتر در میان بگذاریم، زیرا گاهی امکان دارد گفتن خود خبر برای مردم ایجاد دلهره کند اما همین قدر مردم عزیز بدانند که سربازان گمنام امام زمان (عج) بیدار و هوشیار و با اشراف اطلاعاتی، وضع را کاوش می کنند.
وی تاکید کرد: در چند دیروز، چندین تیم تروریستی را در استان های غربی و جنوب غربی کشور شناسایی کردیم که برنامه کارهای انغماسی داشتند که با بازداشت آنان اسلحه، مهمات و مواد منفجره کشف و ضبط گردید.

وزیر اطلاعات در ادامه اظهارات امروز خود در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: انشاءالله جزئیات بازداشت اعضای این تیم های تروریستی در روزهای آینده و پس از مراسم روز قدس به استحضار مردم خواهید رسید.
وی در مورد اهمیت مراسم روز قدس گفت: روز قدس، سال به سال ضربه حیاتی ای بر پیکر صهیونیست ها وارد کرده هست.
علوی افزود: مشت های گره کرده و صفوف به هم ملحق شده در روز قدس در سطح جهان، صهیونیست ها را به زانو در آورده هست.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز شاهد عربده صهیونیست ها هستیم، تاکید کرد: مطالعه مشی آنان با توجه به اظهارات رهبر معظم انقلاب نشان می دهد که این اقدامشان از سر استیصال هست.
وی افزود: در سال های گذشته، صهیونیست ها در آستانه روز قدس کوشش می کردند با ایجاد خیز خبری مثل آتش زدن قرآن، هواپیما ربایی و یا خبر ها کذب، خبرهای این روز را تحت الشعاع قرار دهند که این عمل نشان می داد آنان نسبت به این مبحث حساس می باشند.
علوی افزود: همین مبحث باید انگیزه ای باشد که ما جدی تر به مسئله قدس توجه نماییم و انشاءالله با تمام توانمان و جواب به ندای رهبر معظم انقلاب در صفوف فشرده در روز قدس حضور پیدا نماییم.
وی تاکید کرد: به ابزار این حضور، این پیام را به سراسر جهان مخابره کنیم که علی رغم تمام فشارها، تحریم ها و دسیسه ها بر علیه جمهوری اسلامی، ملت سرافراز ایران با صلابت، استقامت، پایمردی و با هدایت رهبر عزیز و با معیت مدیران، همگام با مسلمین در سایر نقاط جهان، روز قدس و آزادی این شهر را داد می آورد و مشت ها را در مقابل صهیونیست ها گره می کند.
وزیر اطلاعات ابراز امیدواری نمود که شاهد آزادی قدس در آینده نه چندان دور باشیم.
به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس معین نمودند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.
تا امروز، هرساله نه منحصرا ایرانیان لکن آزادیخواهان زیادی از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با داد خود همبستگی بین المللی با مردم فلسطین و پشتیبانی از حقوق قانونی آنان را اعلام می نمایند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز چهاردهم خردادماه سال کنونی همزمان با بیست ونهمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) تصریح کردند «به فضل الهی و به برکت حضور پر شور مردم روز قدس سال کنونی از سال های گذشته، قویتر و پرشورتر برگزار خواهد شد».

سیام**۹۳۱۴**۱۰۵۵

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا