تدبیر ورزشی

دختر والیبالیست ارومیه ای به مسابقات قهرمانی قاره آسیا اعزام گردید

مسوول کمیته استعدادیابی هیات والیبال آذربایجان غربی روز پنجشنبه در اظهار کرد و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: این دختر ارومیه ای از مهر سال گذشته در ۱۷ فاز اردوی تدارکاتی و آمادگی تیم ملی جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی قاره آسیا شرکت داشته هست.

وی دنبال کرد: تیم دخترهای ایران، شایستگی اکتساب سکوی قاره آسیا را دارد و امید داریم در این دوره با چند پله صعود به سکوهای آسیایی در سال ۲۰۱۸ نزدیک تر گردد.
ایرجی اظهار کرد: نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۱۹ سال قاره آسیا از ۲۰ تا ۲۷ خرداد سال جاری با حضور ۱۶ تیم به میزبانی ویتنام برگزار می گردد و تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های استرالیا، ماکائو و هنگ کنگ هم گروه هست.
وی اضافه کرد: تیم جوانان دختر کشورمان در اولین دیدار خود /یکشنبه/ ۲۰ خرداد به مصاف تیم هنگ کنگ می رود و پس از آن برابر استرالیا و تیم ماکائو بازی می کند.
به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا اسما سعیدی متولد ۱۳۷۹ ارومیه بوده که سال کنونی در ترکیب پایانی تیم ملی والیبال دخترهای ایران برای شرکت در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال قاره آسیا قرار گرفته هست.

آذربایجان غربی از استان های با استعداد در ورزش والیبال در بخش مردان و زنان هست و قبل از این نیز ۹ والیبالیست دختر از این استان در سال ۱۳۹۵ به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده بودند.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان بسیاری تقدیم تیم های ملی کرده هست و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید سرشناس و مرتضی شریفی چهار کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های ۴۰ تا ۹۰ می باشند.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۱۹ سال قاره آسیا در شهر باک نین ویتنام برگزار می گردد.
۷۱۵۶/۲۰۹۳
انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا