تدبیر ورزشی

کارشناس والیبال: کولاکوویچ مجبور هست جوانگرایی کند

ایرج مظفری امروز (پنجشنبه) در مصاحبه با ایرنا در مورد کارکرد تیم ملی ایران در لیگ ملت های والیبال گفت: افزایش تعداد تیم ها در این مسابقات نسبت به لیگ جهانی، موجب شده هست که تعداد عزیمت تیم ها هم زیادتر گردد که توان دارد موجب خستگی بازیکنان گردد. این مبحث به ویژه برای تیم ایران در هفته اول که زیادتر بازیکنان، همان ملی پوشان قبلی بودند مشهود بود و هرچه میزان استفاده از جوان ها زیادتر گردید، شادابی تیم ملی هم بالا رفت.
وی افزود: از نظر فنی، تیم ملی ایران در جاگیری نفرات عقب زمین، جابجایی بازیکن هایی که در منطقه های ۱ و ۶ قرار می گیرند بسیار عالی هست اما در منطقه ۵ مشکلات بسیاری داریم و به همین سبب توپ های بسیاری هم از دست می دهیم.
مظفری گفت: در مورد حضور بازیکنان جوان نیز نمی دانم از جسارت کولاکوویچ بود یا ملزم به این کار گردید اما اتفاق بسیار خوبی رخ داده هست.
وی اضافه کرد: بازیکن هایی مثل سیدمحمد موسوی و فرهاد قائمی برای تیم ملی زحمات بسیاری کشیده اند اما خسته می باشند و والیبال ایران به نیروی جوان و جدید احتیاج دارد.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: خرسندم که تعداد لژیونرهای والیبال ایران زیادتر شده هست.
وی اضافه کرد: با این شرایط سال آینده لیگ به مراتب بهتری هم خواهیم داشت و دیگر توان نداریم از قبل حدس کنیم که چه تیمی قهرمان می گردد. با زیادتر شدن رقابت در لیگ، والیبال ایران نفع می کند.
تیم ملی والیبال ایران در انتهاء هفته دوم لیگ ملت های والیبال با ۲ برد و ۵ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رتبه بندی قرار دارد. ملی پوشان ایران از فردا و در هفته سوم مسابقات به مصاف رقبای خود می روند.
برنامه دیدارهای تیم ایران به توصیف زیر هست:
جمعه ۱۸ خرداد – ساعت ۱۶، چین – ایران
شنبه ۱۹ خرداد – ساعت ۱۶، ایران – برزیل
یکشنبه ۲۰ خرداد – ساعت ۱۸:۳۰، روسیه – ایران
ورزشی ** ۲۰۲۴**۱۵۹۷

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا