آخرین خبرها

نادر فلاحی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اردبیل منصوب شد

نادر فلاحی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اردبیل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با حضور معاون توسعه و پشتیبانی رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

در این مراسم از زحمات کریم حاجی‌زاده،‌ مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان اردبیل تجلیل و نادر فلاحی از مدیران موفق اجرایی استان اردبیل، به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل در استان اردبیل معرفی و منصوب شد.

مدیرکل جدید میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: استان اردبیل از ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های میراث تاریخی، صنایع دستی و گردشگری برخوردار بوده که بخش گردشگری، به عنوان یکی از محورهای توسعه استان اردبیل، حائز اهمیت است.

نادر فلاحی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، اجرای برنامه‌های توسعه‌ای برای فعال‌سازی پروژه‌های گردشگری استان اردبیل خواهد بود که هدف از این کار، ایجاد اشتغال و ثروت برای استان اردبیل از طریق توسعه صنعت گردشگری است.

وی افزود: از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل انتظار داریم که همکاری و همیاری مناسبی با این اداره کل داشته تا بتوانیم ظرفیت‌های تاریخی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به طور قابل قبول در سطح ملی و جهانی معرفی کنیم.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا