آخرین خبرها

اجرای بیش از ۵۹۰ کیلومتر شبکه گاز لرستان در سال ۹۶

اجرای بیش از ۵۹۰ کیلومتر شبکه گاز لرستان در سال ۹۶

استان‌ها > لرستان – مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان از اجرای ۵۹۲ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز دراستان لرستان طی سال گذشته خبر داد و افزود هم اکنون ۷۲۰۰ کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان،غلامرضا لطفعلیان اظهار داشت: سال گذشته ۹۱۰۰ انشعاب نصب شد و هم اکنون ۲۴۱ هزار انشعاب نصب شده خدمات شرکت گاز را تا درب منازل هم استانیهای عزیز رسانده است .
وی اافزود : سال گذشته حدود ۲۱۶۹۰ خانوار به جمع مصرف کنندگان گاز در استان افزوده شد و هم اکنون حدود ۴۸۷ هزار خانوار در استان لرستان از گاز بهره مند هستند .
مهندس لطفعلیان در خصوص وضعیت کلی گازرسانی در استان لرستان تصریح کرد: تاکنون ۴۹۳ هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی از گاز طبیعی بهره مند شده اند که از این تعداد ۱۱۷ هزار مشترک مربوط به بخش روستایی است.
مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان خاطر نشان نمود: از مجموع ۲۵ شهر استان هم اکنون ۲۳ شهر به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند که زمینه بهره مندی ۹۹ درصد کل جمعیت شهری استان از گاز طبیعی را فراهم کرده است.
وی افزود: در بخش روستایی نیز هم اکنون ۷۳ درصد جمعیت روستایی استان در قالب ۱۱۲۴ روستا از گاز طبیعی بهره مند شده اند که برنامه شرکت توسعه فعالیتها در این حوزه است به نحوی که تا پایان سال جاری بیش از ۱۴۰۰ روستای استان از نعمت گاز بهره مند شوند .

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا