آخرین خبرها

آستارایی ها مشارکت صد در صدی خود در انتخابات را جشن گرفتند

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شامگاه چهارشنبه حضور پرشور مردم در این آئین در سالن ورزشی انقلاب آستارا چشمگیر بود و پس از پر شدن صندلی های چیده شده در سالن، جمعیت به سکوهای تماشاگران هدایت شدند و پوسترهای دکتر روحانی و سرودهای حماسی و سنتی شور خاصی به این آئین داده بود.
ذبیح الله سماء پور استاد دانشگاه و عضو شورای راهبردی ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در آستارا در این آئین گفت: حضور آگاهانه و مسئولانه مردم ایران و مرزنشینان آستارا در این انتخابات ستودنی است.
وی با اشاره به اینکه مردم آستارا اصالت فرهنگی و تاریخی خود را در روز 29 اردیبهشت ماه به نمایش گذاشتند، افزود: مشارکت 100درصدی مردم آستارا در انتخابات، حماسه کم سابقه ای را رقم زد و وظیفه مسئولان را در خدمات رسانی سنگین تر کرد.
وی اضافه کرد: اعتماد دوباره مردم آستارا با رای 74 درصدی به دکتر روحانی، روح امید را در کالبد جامعه دمید و به یقین این انتخاب آگاهانه، بسترهای توسعه را در این شهرستان فراهم خواهد کرد.
خلیل عظیمی مسئول کمیته بازاریان ستاد تبلیغاتی روحانی در آستارا نیز در این آئین گفت: کاهش تورم از 40 درصد به زیر 10 درصد و ارتقای نرخ رشد اقتصادی از اقدامات ماندگار دولت یازدهم بود و نتیجه مثبت آن را در بازار منطقه شاهد بودیم.
سحر شاه نظریان عضو ستاد بانوان دکتر روحانی در آستارا نیز در این برنامه گفت: انتخاب دکتر روحانی باعث تداوم حضور موفق بانوان در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خواهد شد.
وی افزود: تحول در حوزه بانوان در دولت تدبیر و امید آغاز شد و در حال حاضر بستر برای فعالیت بانوان حتی در بخش های مدیریتی فراهم شده است.
وی ادامه داد: نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه بانوان نشات گرفته از اندیشه امام خمینی (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مردم این شهرستان، مشارکت صددرصدی خود را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه به نمایش گذاشتند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا