آخرین خبرهااستان هااسلایدر

زالفی در همایش فصلی کارگزاران گیلان :اگر می‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی را بیمه کنیم باید امر تحزب را عملی کنیم

به گزارش تدبیر شرق محمد زالفی دبیر حزب کارگزاران سازندگی در گیلان سخنران اول همایش فصلی حزب کارگزاران گیلان به نقش بی‌بدیل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: تشییع بی‌نظیر مرد دوم انقلاب بعد از امام خمینی (ره)  مهر تأییدی بر کارنامه مرحوم هاشمی بود.

 

زالفی سپس به نقش احزاب اشاره کرد و گفت:  کار جبهه‌ای را تا یک مقطعی می‌توان ادامه داد اما اگر می‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی را بیمه کنیم باید امر تحزب را عملی کنیم.

 

او بابیان اینکه از پراکندگی و صرف انرژی زیاد جلوگیری خواهیم کرد اظهار کرد:احزاب کمک خواهند کرد تا نیروهای کارآمد به کشور معرفی شوند.

 

زالفی  سپس پیشنهاد راه‌اندازی گفتگوی ملی درون جریان اصلاح‌طلبی را مطرح کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ حزب داریم اما این تعداد احزاب عملکرد یک حزب مقتدر را هم ندارند.

 

دبیر حزب کارگزاران سازندگی در گیلان بابیان اینکه ما به سرنوشت کشور و نظام علاقه‌مند هستیم گفت: جریان اصلاح‌طلبی باید پیش‌قدم شود وقتی رئیس‌جمهوری این جریان در جهان این بحث را مطرح کرد می‌توانیم در داخل کشور نیز این تمهید را به کار ببریم.‌

 

او با اشاره به توفیقات دولت در برجام و قرارداد توتال گفت:متاسفانه عده‌ای به دلیل منافع شخصی دستاوردهای بزرگ را کنار می‌گذارند.

 

زالفی شایسته‌سالاری را یکی از اهداف انقلاب عنوان کرد و گفت: در بین جمع حاضر چهره‌های شاخص با توان مدیریتی بالا حضور دارند اما به جرم اصلاح طلبی از حضور در دولت محروم می شوند.

 

دبیر حزب کارگزاران سازندگی در گیلان نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه کشور عنوان کرد و گفت: نباید نیروی کارآمد حذف شود چراکه  کشور به دلیل عدم استفاده از نیروهای کارآمد آسیب می‌بیند.

 

زالفی با اشاره به به‌کارگیری ۶۰۰ هزار نیرو در دولت محمود احمدی‌نژاد گفت: ما به دولت چابک اعتقادداریم اما آیا نباید به این موضوع اندیشید که ۱۰ سال بعد با بازنشسته شدن نیروهای فعلی چه باید کرد؟

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا