آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

شهرداری فومن پاسخگو نیست / نیروهای شرکتی ۳ ماه است که حقوق نگرفته اند

نیروهای شرکتیاعضای شورای شهر فومن بااشاره به وضعیت بد و نامناسب پارک شهر فومن و اتفاقات رخ داده از عدم پاسخگویی مسئولان به مردم گلایه کردند

وی همچنین گفت: عضویت در شورا امانتی است که از سوی مردم به ما محول شده است و صحبت های مطرح شده در جلسات شورا تنها برای صلاح شهر است.

عباس احمد زاده یکی دیگر از اعضای شورای شهر فومن نیز دراین جلسه بابیان اینکه امروز خبرهای بدی در فضای مجازی و روزنامه ها می خوانیم گفت: بعضی ادارات پاسخگوی مردم نیستند و مردم برای حل مشکلات خود به شورا مراجعه می کنند.

وی بابیان اینکه نیروهای شرکتی اکثرا” مستاجر بوده وسه ماه است دراین گرانی ها حقوق دریافت نکرده اند اظهار داشت: در نبود شهردار هیچ کسی در شهرداری فومن حضور ندارد و عملا” نتوانسته ایم دراین زمینه کاری انجام دهیم.

احمدزاده همچنین بااشاره به عدم پاسخگویی شورای حمل ونقل درباره وضعیت تاکسی ها در شهر فومن گفت: متاسفانه دراین مدت نتوانسته ایم پاسخ درستی به این قشر زحمتکش بدهیم.

وی درادامه به وضعیت نامطلوب پارک شهر فومن پرداخت و بابیان اینکه متاسفانه اتفاقات ناگواری از نظر اخلاقی دراین پارک رخ می دهد گفت : دراین زمینه هیچکس پاسخگو نیست.

/گیل نامه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا