آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

نفرات برتر مسابقه کتاب‌خوانی «خاطرات شهید پور ابراهیمی» اعلام شد

خاطرات شهید پور ابراهیمیمسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به استقبال کم‌نظیر شرکت‌کنندگانی از ۲۳ استان در مسابقه کتاب‌خوانی «خاطرات شهید پور ابراهیمی»، نفرات برگزیده این سری از مسابقات را اعلام کرد.

مهدی پارسا  از معرفی برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی «خاطرات شهید مدافع حرم حسینعلی پور ابراهیمی» ویژه اصحاب رسانه خبر داد و اظهار کرد: سمیه اقدامی از رشت، حامد تقی زاده از تبریز، سید احمد پش باز از املش، میلاد اسماعیلی نژاد از فارس، شیوا بشاش از صومعه‌سرا، سید معصومه میر بابایی از گیلان، ملیحه قزل از تهران، معصومه فرحی از گیلان، اکرم شیخ‌الاسلامی از البرز و احمد مسکنی از گیلان به‌عنوان نفرات برگزیده این مرحله از مسابقه کتاب‌خوانی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از مسابقات کتاب‌خوانی بسیج رسانه ۲۱۶ شرکت‌کننده حضور داشتند، افزود: در این سری از مسابقات شرکت‌کنندگان رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای از ۲۳ استان کشور حضور داشتند که در نوع خود کم‌نظیر است.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه بسیج رسانه گیلان به‌منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سال جاری، چهار دوره مسابقه کتاب‌خوانی ویژه اصحاب رسانه تدارک دیده، افزود: تاکنون دو مرحله از این سری مسابقات در گیلان برگزارشده و دو مرحله دیگر تا پایان امسال برگزار خواهد شد.

پارسا با اشاره به اینکه مسابقات کتاب‌خوانی این رده با موضوعات تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی برگزار می‌شود، گفت: نخستین مسابقه کتاب‌خوانی اصحاب رسانه با محوریت کتاب «بر مدار آفتاب» با موضوع ترسیم سیره و زندگی حضرت امام رضا (ع) در بهار امسال برگزارشده بود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا