آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

افتتاح نمایشگاه در شرایط کرونایی با حضور مسئولان مدیریت کرونا در رشت!

کرونانمایشگاه توانمندی‌های سوارکاری گیلان امروز (پنجشنبه) در حالی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت افتتاح شده که از دو روز قبل؛ ممنوعیت فعالیت مشاغل غیرضروری در مراکز استان‌ها با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به مرحله اجرا گذاشته شده و شهرستان رشت نیز شاهد اجرای آن است.

این سیاست با هدف جلوگیری از شکل گیری اجتماعات انسانی اتخاذ شد و طی روزهای اخیر به دفعات؛ جانشین ستاد مدیریت کرونا استان و نیز فرماندار رشت بعنوان مجری این رویکرد در شهرستان، در رسانه های مختلف در باب ضرورت اجرای آن سخن گفته اند ولی برپایی نمایشگاه یادشده پرسش های زیادی را به اذهان متبادر می‌سازد!

انتظار بحق و بجایی که شهروندان بویژه صاحبان اصناف و کسبه ای که مطابق با قانون ، کسب و کار خود را طبق ساعت مقرر تعطیل کرده تا در قطع زنجیره شیوه کرونا نقش آفرین باشند؛ از مسئولان اینست؛ خود به سیاست‌هایی که مجری آنها هستند، عامل باشند.

طبق اظهار صریح استاندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان، برپایی هرگونه همایش، یادواره ، نمایشگاه و … باید با مجوز دانشگاه علوم پزشکی و تایید ستاد باشد.

بر این‌ مبنا لازم است سیاست‌های مقابله ای با بیماری کووید ۱۹ فارغ از رفتارهای دوگانه به اجرا درآیند تا شهروندان و عموم جامعه نیز با الگوبرداری از عاملان رویکردهای یادشده، مشارکتی موثر در کنترل کرونا داشته باشند.

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا