آخرین خبرهااستان ها

زباله سوزی که مدیران دولتی را مقابل هم قرار داد؛ فرماندار علیه فرماندار!

فرماندار

در جلسه بررسی پیگیری پروژه ساماندهی محل تخلیه زباله سراوان، میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت نسبت به وعده وعیدهای بیهوده در مورد نصب دستگاه زباله سوز در سراوان انتقاد کرد.

وی در این جلسه ابراز داشت: «قولی به مردم منطقه سراوان دادیم که مشکلات را مرتفع و زباله سوز احداث می کنیم، به خاطر این که به حرف های ما نیز اطمینان پیدا کنند، روزشماری در آن مکان نصب کردیم.: قول اشتباه به مردم منطقه سراوان رشت دادیم که نتوانستیم به آن عمل کنیم، اگر مشکلات مربوط به سایت تخلیه زباله سراوان رشت در مدت دو سال حل می شد چرا ۴۰ سال انجام نشد.»

به نظر می رسد نوک تیز انتقادات فرماندار فعلی رشت به سمت فرماندار اسبق شهرستان رشت می رود که در حال حاضر به عنوان فرماندار لنگرود فعالیت می کند. در زمان وی روزشمار نصب زباله سوز به مدت دوسال نصب شد. اما در آستانه اتمام این زمان مشخص بود که به همین زودی ها چنین دستگاهی نصب نخواهد شد.

پیش از این دکتر محمدباقر نوبخت هم نسبت به این مساله واکنش نشان داده بود. وی گفته بود: «کسانی که این روزشمار را دو سال پیش گذاشتند، کجا هستند؟ باید الان به مردم جواب دهند! » این در حالی است که شفقی این روزها به عنوان فرماندار لنگرود فعالیت می کند و کسی هم از دولت و یا دستگاههای ناظر در اینخصوص با وی برخوردی نداشته است. مشخص نیست اگر شفقی اشتباهی انجام داده که در همه تریبون ها باید ملامت شود چرا بازهم به او اعتماد کردند و در منطقه دیگری منصوب شده است.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا