آخرین خبرهااستان ها

مدیرکل فعلی گردشگری گیلان به هیچ عنوان توان اداره گردشگری استان را ندارد و با اقدامات خود اندک سرمایه گذاران موجود را هم مایوس می کند / چندین مرتبه به استاندار گیلان گفتم که گزینه فعلی در قواره گردشگری استان نیست

مهرداد لاهوتی:

تدبیرشرق/منابع طبیعی دارای توان زیادی در توسعه پایدار گردشگری هستند و این مناطق فرصتهای برنامه ریزی و سرمایه گذاری توسعه گردشگری را در اختیار مدیران دولتی و حتی بخش خصوصی قرار میدهد.

در صورت برنامه ریزی صحیح ،ضمن بهره گیری از جاذبه ها ی طبیعی، حفاظت از مناطق نیز به منظور حفظ جاذبه مورد توجه قرار می گیرد؛ بصورتی که در سیستمهای جدید مدیریت مناطق حفاظت شده ، گردشگری در اولویت اول و دوم قرار دارد.

مهرداد لاهوتی, نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون گردشگری مجلس در گفت و گو با ما اظهار کرد: باید به سمتی برویم تا صنعت گردشگری جایگزین نفت شود.

لاهوتی تصریح کرد: جایگاه ویژه گیلان در گردشگری کشور و اینکه در افق ۱۴۰۴ پیش بینی شده که ایران, حدود ۲۵ میلیون گردشگر داشته باشد, باید ما را به آن وا دارد که حداکثر استفاده از ظرفیت های عظیم خدادادی را در استان بهره مند شویم.

عضو کمیسیون گردشگری مجلس ادامه داد: صنعت گردشگری می تواند هم نقش به سزایی در اشتغال استان و هم رسیدن به سند چشم انداز و برنامه توسعه که می گوید ظرفیت گردشگری کشور باید ۵ برابر شود را داشته باشد؛ به شرط آنکه در راس مدیریت گردشگری استان فردی اشنا به ظرفیت های موجود و مدیری در قواره این صنعت عظیم باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مدیرکل فعلی گردشگری گیلان به هیچ عنوان توان اداره گردشگری استان را ندارد و با اقدامات خود اندک سرمایه گذاران موجود را هم مایوس می کند و چندین مرتبه هم به استاندار گیلان گفتم که گزینه فعلی در قواره گردشگری استان نیست و نباید فرصت ها را از دست دهیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا