آخرین خبرهاملی

آمادگی ارمنستان برای کمک به سیل‌زدگان ایران

درپی وقوع سیل اخیر:

تدبیرشرق/سجادی سفیر ایران در ایروان در دیدار با فیلیک تسولاکیان وزیر موقعیت‌های اضطراری ارمنستان آخرین وضعیت سیل گسترده در کشورمان را تشریح و بر آمادگی نیرو‌های امداد و نجات و کمک به موقع دولت و سازمان‌های مرتبط در رفع موانع و مشکلات سیل‌زدگان تاکید نمودند.
سفیر کشورمان با اشاره به سابقه همکاری‌های دو کشور در این زمینه، از توسعه و ارتقاء همکاری‌ها میان هلال احمر ایران و وزارت وضعیت‌های اضطراری ارمنستان استقبال نموده و از گسترش مناسبات بین دو کشور در زمینه کاهش خطرات ناشی از بلایای طبیعی، ایجاد زیرساخت‌های مطمئن و برگزاری مانور‌های امداد و نجات بین جمعیت هلال احمر و وزارت موقعیت‌های اضطراری را خواستار شدند.
تسولاکیان نیز در این دیدار مراتب همدردی خود و مردم ارمنستان را با مردم و جان‌باختگان این حادثه اعلام نموده و آمادگی ارمنستان را برای هر گونه همکاری و مساعدت در این زمینه اعلام نمودند.

شایان ذکر است بعد از وقوع سیل گسترده در شهر‌ها و استان‌های مختلف کشورمان پاشینیان نخست وزیر ارمنستان پیام ابراز همدردی خود را به مردم و دولت ایران اعلام نموده و آمادگی کشورش را برای هر گونه همکاری و کمک به جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا