آخرین خبرهااستان هااسلایدرفوری

زیر ذره بین / در شورای اسلامی شهر سنگر چه می گذرد؟

اختصاصى تدبيرشرق؛

اختصاصی تدبیرشرق/ یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سنگر به دلیل ضرب و شتم و توهین و تخریب اموال، به زندان محکوم شده است و دیگر همکارش در شورا نیز به جهت همراهی با عضو زندانی، در جلسات شورا حاضر نمی شود تا جلسات شورا از حدنصاب بیفتد و هیچ لایحه ای تصویب نگردد.

به گزارش خبرنگار تدبیر شرق، شهریور ماه سال جاری بود که درگیری شدیدی بین دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر سنگر در می گیرد و یکی از آنها ضمن توهین و فحاشی، اقدام به تخریب خودروی دیگر عضو شورا می کند.
پیرو این اتفاق عضو مضروب شورا، اقدام به شکایت قضایی نموده و در نهایت عضو ضارب به اتهام توهین و تخریب عمدی از طرف دادگاه های کیفری بدوی و همچنین تجدید نظر به سیزده ماه حبس تعزیری و ۳۹ ضربه شلاق و یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.
در حالیکه همگان انتظار داشتند از عضو زندانی شورا، سلب عضویت گردد، نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه بعد از چند ماه که از حبس بازگشته، با داد و قال خواستار دریافت حق و حقوق معوقه خود شد.
این درحالیست که همزمان با زندانی شدن این عضو، یکی دیگر از اعضای شورا با غیبت های متوالی مدام جلسات را از حد نصاب می انداخت تا لوایح شورا تصویب نگردد.
در این مدت رییس شورا بارها به بخشداری و فرمانداری رشت و استانداری گیلان و سایر نهادهای ذی ربط نامه نوشت و از اوضاع عجیب و غریب شورای اسلامی شهر سنگر آنها را مطلع کرد ولی اقدامی درخور تاکنون صورت نگرفته است.
البته در این بین، بازداشت بخشدار سنگر معلوم نیست دقیقا به چه خاطر است و آیا به این قضیه ارتباطی دارد یا خیر.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا