آخرین خبرهااستان ها

رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت : آماده باش کامل نیروهای آتش نشان شهرداری رشت در چهارشنبه آخر سال

چهارشنبه آخر سال
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری رشت به منظور مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل به سر می برند.
 به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، فاطمه شیرزاد با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز و آرزوی سلامتی و سعادت برای تمامی شهروندان اظهار کرد: امیدوارم با توجه به مباحث هشدار دهنده که طی هفته های اخیر پیرامون اقدامات خطر آفرین در چهارشنبه آخر سال بیان شده است با هوشیاری بیشتر خانواده ها چهارشنبه ای بی خطر در انتهای سال ۹۷ رقم بخورد.
 وی با تاکید بر آماده باش کامل نیروهای آتش نشان شهرداری رشت افزود: سیصد آتش نشان شهرداری رشت به منظور مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل به سر می برند.
 شیرزاد به تشکیل کمپینگ ( نه به چهارشنبه سوری خطرناک) در رشت اشاره کرد و گفت: این کمپینگ با هدف فرهنگ سازی به منظور عدم انجام اقدامات خطرآفرین در چهارشنبه آخر سال تشکیل شده و یقینا با توجه بیشتر به مباحث فرهنگی در این مورد، شاهد کاهش حوادث و تلفات جانی در این زمان از سال خواهیم بود.
 رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با تقدیر از تلاش های شبانه روزی نیروهای آتش نشانی شهرداری رشت بیان کرد: نیروهای آتش نشان شهرداری رشت ارتش دفاعی شهر محسوب می شوند و امیدواریم شهروندان با توجه بیشتر به مباحث ایمنی پیرامون چهارشنبه آخر سال از انجام اقدامات خطرآفرین که منجر به تهدید سلامت خود و نیروهای آتش نشانی می شود خودداری کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا