آخرین خبرهااستان ها

در مواقع بحران باید کاملا هوشیار و آماده باشیم

سرپرست بخشداری خمام:

تدبیرشرق/جلسه ستاد بحران برف امروز ۲۶دیماه در بخشداری خمام و به ریاست مهندس مهدوی ،سرپرست بخشداری خمام درمحل بخشداری برگزار شد.

در این جلسه مهندس رضا مهدوی، سرپرست بخشداری خمام گفت: بارش باران و برف نعمت الهی است و باید از بارش آنها خوشحال باشیم.
مهدوی افزود: در مواقع بحران باید کاملا هوشیار و آماده باشیم تا بتوانیم در صورت اتفاقات احتمالی به مردم خدمات رسانی نماییم.
وی درادامه این جلسه به مسائل مختلف ازجمله بازبینی و بیان امکانات بخش و دستور استفاده از تمام پتانسیلهای بخش خمام جهت گذر از بحران های احتمالی پرداخت.
هماهنگیهای لازم با روسای محترم ادارت جهت آماده باش، پلیس راه و فرماندهی محترم بسیج خمام ، بازبینی گزارشهای مربوطه از سوی شهردار محترم و مسؤلان ادارات مربوطه و دهیاران پرتلاش، پیش بینی های لازم جهت خدمات به مردم محترم بخش و بازگشایی معابر اصلی، تاکید ویژه به دهیاران گرامی جهت ارائه خدمات به روستائیان گرامی، بررسی موارد امنیتی و تذکرات لازم، تاکید ویژه به دستگاه های خدمات رسان در بررسی و خدمات متقابل، تاکید ویژه به اداره برق ، گاز، آب ، مخابرات و درمان و بهداشت برای خدمات رسانی بیشتر ازجمله موارد مهمی بودند که سرپرست بخشداری خمام دراین جلسه متذکر شد و برای انجام آنها تاکید نمود.

در ادامه جلسه فوق رؤسای ادارات و دستگاههای اجرایی عضو ستاد بحران بخش خمام به ارائه گزارش و تبادل نظر درباره چگونگی مقابله با بحرانهای احتمالی دراین بخش پرداختند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا