آخرین خبرهااستان هااسلایدر

اختصاصی ؛ حلقه مفقود جوانگرایی در شورای شهر کیاشهر !/ جایی که بانوی جوان شورا در رقابتی یکسان از پست ریاست شورا باز می ماند!

شورای کیاشهر

اختصاصی تدبیر شرق : پس از اعلام مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم به کارگیری بازنشسته ها در بدنه نظام برخی از این افراد به صورت دارطلبانه در برخی از سازمان ها از سمت خود استعفا دادند ولی هنوز تعدادی از این افراد هستند که نبض کشور را در دست دارند و حضورشان تنها به ادارات دولتی باز نمیگردد. طبق اعلام دولت قرار است تا پس از اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشسته ها ١۵ استاندار از کار برکنار خواهند شد ولی هنوز آماری از مدیران کل و معاونان و … اعلام نشده است.
یکی از بحران های کنونی کشور به بیکاری و یا عدم بکارگیری جوانان در پست های حساس است و این موضوع باعث شده تا با وجود نیروی جوان ایران که تعداد آنها به ٣٠ میلیون می رسد ولی مدیریت کشور همچنان در دست افرادی باشد که سن باز نشستگی را سال هاست که گذرانده اند این موضوع در بحث مدیریت شهری و شورای شهر که باید به دست و سلیقه جوانان مدیریت شود بیشتر خود نمایی میکند.
حالا در انتخاب رییس شورای شهر بندرکیاشهر طاهره اجتماعی ٣٩ ساله دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و علیرضا قهرمانی … ساله دارای مدرک دیپلم و بازنشسته ارتش و البته دارای درجه ایثارگری، دو عضوی هستند که خود را برای ریاست شورا کاندید کرده بودند و هر کدام با دو رای از پنج رای موجود به تساوی رسیدند اما در مقابل این قهرمانی است که باتوجه به درجه ایثارگری رییس شورای شهر خواهد شد!
در این خصوص باید گفت که متاسفانه هیچ قانونی در مورد اینکه وقتی یک جوان مقابل یک ایثارگر در وضعیت رقابت قرار گرفت چه باید کرد؟ اگر آن نسل هشت سال ایستاد و جنگید و از غیرت ما دفاع کردند حالا با خویشتنداری و با ادامه قهرمان پروری جای خود را به جوانان بدهند تا باتوجه به شرایط کنونی جامعه و تاکید مسوولان نظام برای حضور جوانان در عرصه سازندگی کشوری جوان و امیدوار داشته باشم.

مطالب پیشنهادی

یک دیدگاه

  1. این چه متنیه
    شما هیچی نمیدونی چرا این متنو کار میکنی
    مگه زیر فوق دیپلم کسی میتونه تو شورا کیاشهر شرکت کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا