آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

عضو شورای شهر رشت: باید به شهردار فرصت داد/سه ماه زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد یک شهردار نیست

استیضاحرضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر رشت ضمن اشاره به موضوع طرح سؤال یا استیضاح شهردار رشت گفت: معتقدم باید به شهردار رشت فرصت داد زیرا سه ماه زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد یک شهردار نیست.

رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر رشت در خصوص طرح سؤال یا استیضاح شهردار رشت ضمن شفاف‌سازی اظهار داشت: بحث طرح سؤال از شهردار رشت در شورای شهر مطرح شده که به احتمال زیاد منجر به برگزاری جلسه استیضاح خواهد شد.

عاشری ضمن تاکید بر اینکه اختلاف خاصی بین اعضای شورای شهر وجود ندارد، عنوان کرد: تعدادی از اعضای شورای شهر معتقدند دکتر علوی به عنوان شهردار باید ادامه کار بدهند و سه ماه زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد یک شهردار نیست.

وی ادامه داد: معتقدم روند انتصابات در شهرداری تقریبا یکی دو ماه زمان می‌برد. از طرفی یک ماه هم برای انجام برنامه‌ریزی‌ها لازم است تا بعد از گذشت این فرآیندها بودجه سال ۱۴۰۱ تدوین و نهایی شود. بنابراین اینکه انتظار داشته باشیم در سه ماهه اخیر کار قابل توجهی در شهر رشت انجام شود، عملا شدنی نیست و باید منتظر باشیم تا همه اتفاقات در سال ۱۴۰۱ و پس از شروع اجرای لایحه بودجه رقم بخورد.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: از اعضای شورا خواستیم که سعه صدر داشته باشند و اجازه بدهند شهردار تا بعد از عید بر مسند شهرداری رشت باقی بماند و پس از گذشت این مدت نسبت به ارزیابی عملکردش اقدام کنیم زیرا در هیچ کجای دنیا کارنامه یک مدیر را تنها پس از گذشت دو ماه یا سه ماه ارزیابی نمی‌کنند.

عاشری ضمن تایید این مطلب که اعضای شورای اسلامی شهر رشت با یکدیگر مقداری اختلاف سلیقه دارند، افزود: البته در این دوره از شورای شهر رشت برعکس شوراهای قبل هیچ جنگی بین اعضای شورا وجود ندارد و هر یازده نفر واقعا به هم نزدیک هستند.

وی یادآور شد: امکان این وجود دارد که بعضی از اعضای شورا خواستار ماندن شهردار و بعضی خواستار استیضاح او باشند اما در نهایت باید تاکید کنم، اعضای شورا پیوستگی خاصی با هم دارند و امیدوارم این پیوستگی در نهایت به رقم خوردن روزهایی خوب برای شهر رشت منجر شود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا