تدبیر ورزشی

تیم والیبال ایران در دفاع و سرویس چین را به اسارت درآورد

کارگرپیشه دنبال کرد: بی انگیزگی والیبالیست های تیم ایران در هفته های اول و دوم زیادتر به چشم می خورد ولی به نظر می آید بازیکنان در دیدار با چین برای جبران شکست های پشت سر هم خود اراده جدی داشتند.

وی در مورد دیدار بعدی ایران مقابل برزیل، اظهار کرد: تیم نیرومند و حرفه ای برزیل با بهره گیری از وجود «رنان دال زوتو» به عنوان سرمربی و بازیکنان مطرح قدیمی رقیب قدرتمندی برای ایران محسوب می گردد و مبارزه با این تیم احتیاج به هوشیاری و سازگاری بیشتر از پیش توسط بازیکنان ایران دارد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا، تیم ملی ایران از ساعت ۱۶ روز (جمعه) ۱۸ خرداد در هفتمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال به مصاف چین رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد.
در این مسابقه امیر غفور ۱۸ امتیاز با اسپک، ۱ امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع ۱۹ امتیاز گرفت و امتیازآورترین بازیکن میدان گردید.
در سوی دیگر میدان، ژینگینگ ژانگ با ۱۴ امتیاز اسپک، ۲ امتیاز دفاع روی تور و مجموع ۱۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن چینی ها بود.
در این مسابقه تیم ایران کارکرد خارق العاده ای در دفاع روی تور داشت و ۱۳ امتیاز گرفت؛ سامان فائزی با کسب هفت امتیاز در این بخش عملکردی کم مثل از خود به جا گذاشت.
تیم ملی ایران ۴۱ امتیاز با اسپک، ۱۳ امتیاز با دفاع روی تور، پنج امتیاز با سرویس، ۱۶ امتیاز با اشتباهات رقیب و در کل ۷۵ امتیاز گرفت.
در برابر چین ۳۳ امتیاز با اسپک، ۶ امتیاز با دفاع روی تور، سه امتیاز با سرویس، ۱۲ امتیاز با اشتباهات ملی پوشان ایران و در مجموع ۵۴ امتیاز کسب کرد.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۶ روز (شنبه) ۱۹ خرداد در دومین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت های والیبال به مصاف برزیل می رود.
۷۱۵۶/۳۰۷۲

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا