تدبیر ورزشی

افتخاری آخرین وضع استقلال را تعریف کرد

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال پس از عقد قرارداد تیمش با سه بازیکن اظهار کرد: استقلال تیم بزرگی هست و باید بازیکنان بزرگی جذب نماید. ما از بین تعداد بسیاری بازیکنان خوب، گلچین کردیم و در کمال خوشبختی امشب با سه بازیکن قرارداد بستیم. به شفر هم اظهار کردیم با توجه به وضع ارز، علاقمندیم تا بازیکنان ایرانی را جذب نماییم.

او در مورد وضع تیام و خارجی‌های استقلال اظهار کرد: بازیکنان فعلیمان را کوشش می‌کنیم حفظ نماییم و بحثی که کردم دربردارنده آنان نمی‌شود. بحث من در مورد خرید جدید هست و ما نمی‌توانیم بازیکن جدید بیگانه دریافت کنیم.

افتخاری در مورد شایعه جذب ماشاریپوف اظهار کرد: بحث خرید او شایعه هست و ما حرفی در این باره نداشته‌ایم. ما هروقت بخواهیم کسی را جذب نماییم طبعا مذاکره هایی باید دارا باشیم. به طور مثال دانشگر که دیشب تا پنج صبح جلسه داشتیم و سر انجام کار به امشب کشید.

او در مورد جذب دانشگر اظهار کرد: دانشگر موردنظر شفر بود و دیشب شفر با او تلفنی هم سخن گفت. او بازیکن خوبی هست و حضور خودش را در استقلال خوش آمد می‌گویم.

مدیرعامل استقلال در مورد بدهی‌های باشگاهش و خطر برای باشگاهش اظهار کرد: ما در این زمینه پیش بینی‌هایی داشته‌ایم و گزارشی هم به وزیر محترم ورزش و جوانان عرضه کردم و درخواست کردم که کمک گردد تا بدهی‌ها پیش از انتهاء موعد پرداخت گردد تا مشکلی پیش نیاید.

وی در مورد شایعه جدایی اسماعیلی گفته بود: او با ما قرارداد دارد و دانشگر که امشب به استقلال آمد از دوستان صمیمی اوست و در تیم‌های ملی باهم همبازی بوده‌اند. دانشگر بخاطر اسماعیلی خیلی دوست داشت به استقلال بیاید. البته به وی اظهار کردم که در استقلال همه باهم رفیق می باشند و دلیل موفقیت ما همین همدلی هست.

او در مورد نقل و انتقالات و خروجی‌های استقلال اظهار کرد: تمام که نشده ولی منتظر هستیم تا شفر نظر پایانی را بدهد. فهرست خارج شدن هم به نظر شفر بستگی دارد. البته او یک فهرست اولیه داد ولی طبعا طبق خریدها این فهرست می‌تواند تغییراتی داشته باشد.

افتخاری در انتهاء در مورد اسپانسر استقلال در فصل بعد اظهار کرد: ما با اسپانسر قبلی ادامه می‌دهیم و رقم قرارداد هم محرمانه هست ولی افزایش در این قرارداد هست و ما کوشش می‌کنیم تا رقم بیشتری از اسپانسر برای فصل بعد دریافت کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا