آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

مالک باشگاه والیبال وارنا گیلان خبر داد: حضور قدرتمند وارنا گیلان در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور

والیبالمالک باشگاه والیبال وارنا گیلان با اشاره به حضور این تیم در لیگ دسته اول باشگاه های کشور، گفت: حضور علی رمضانی، مهران فیض امام دوست و مهدی جلوه در تیم ملی بزرگسالان آقایان و الهه پورصالح و نگین شیرتری در تیم ملی بزرگسالان بانوان به عنوان ۵ گیلانی ملی پوش، نشان می دهد والیبال گیلان از بازیکنان و استعدادهای بسیار خوبی بهره مند است.

حسین خاکزاد با اشاره به اینکه تیمداری در شرایط فعلی نیازمند حمایت نهادهای متولی است، افزود: با توجه به این پتانسیل بالا و علاقه بسیار زیاد مردم گیلان به والیبال، عدم حمایت مسئولین استانی از والیبال گیلان، عجیب است!

مالک باشگاه وارنا با بیان اینکه شان والیبال گیلان حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ است، تصریح کرد: هزینه ها در والیبال به مراتب از فوتبال کمتر و احتمال موفقیت در آن بیشتر است. همچنین تعصب مردم گیلان نسبت به تیم والیبال استان شان بسیار زیاد است.

وی با اشاره به پُر شدن ورزشگاه تختی در مسابقات لیگ دسته دو کشور که با حضور وارنا و به میزبانی رشت برگزار شد، گفت: پس از سال ها و در خلال مسابقه بین وارنا و یک تیم از مازندران، شاهد حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه تختی بودیم که تداعی کننده خاطرات بازی های پرشور داماش در لیگ برتر والیبال کشور بود.

حسین خاکزاد در پایان با اشاره به تعیین کادر فنی وارنا، گفت: فراخوان جذب بازیکنان وارنا به زودی صادر و از طریق روابط عمومی باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا