آخرین خبرها

توقیف محموله های طیور و گوشت غیر بهداشتی در آستارا

سرهنگ رسول عزیزی عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این محموله ها در ایستگاه بازرسی قلعه محور اردبیل – آستارا از 2 دستگاه کامیون کشف و ضبط شد و متهمان به محاکم قضایی معرفی شدند.
وی ارزش اقتصادی محموله های کشف شده را 210 میلیون ریال عنوان و اضافه کرد: محموله ها به شبکه دامپزشکی تحویل داده شد.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع برخی از بیماری های مشترک دام و انسان در مناطق مختلف کشور، از ورود طیور و دام فاقد مجوز جلوگیری و با افراد متخلف در چارچوب قانون برخورد می شود.
همچنین بر اساس گزارش واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری برداشت کننده اینترنتی پول از حساب یک شهروند در آستارا خبر داد.
سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب آستارا به دادخواهی یک زن 36 ساله مبنی بر برداشت غیرمجاز 2 میلیون و 800 هزار ریال از حساب او، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته از مالباخته و پی جویی فنی و پلیسی، عامل برداشت اینترنتی از حساب بانکی شاکی که مردی 27ساله اهل رشت و دوست همسر او بود، شناسایی و دستگیر شد.
وی اضافه کرد: با توجه به ادله دیجیتالی موجود، متهم با سوء استفاده از اعتماد همسر شاکی رمز دوم کارت او را به دست آورده و از حدود پنج ماه پیش بدون رضایت صاحب کارت، از حسابش برای خرید شارژ تلفن همراه برداشت کرده بود که به جرم خود اعتراف کرد.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا، رئیس اداره راه و شهرسازی آستارا گفت: روکش آسفالت یک و نیم کیلومتر راه روستایی در بخش لوندویل اجرا و میزان آب شرب 400 خانوار در روستای ویرمونی این شهرستان تقویت شد.
عباس آسایش افزود: عملیات روکش آسفالت راه روستایی باش محله به کوته کومه بخش لوندویل آستارا با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال انجام شد و یک هزار و 877 نفر در قالب 554 خانوار از آن برخوردار شدند.
وی اظهار کرد: این راه روستایی در مسیر آبشار لاتون از اهمیت برخوردار است و گردشگران و اهالی بخش لوندویل خواستار بهسازی آن شده بودند.
آستارا دارای 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است و بخش لوندویل این شهرستان با حدود 22 هزار نفر جمعیت، دارای 19 روستاست.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا قاسم کباری مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی این شهرستان از تقویت آب شرب 400خانوار روستای ویرمونی بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: با صرف 20 میلیون ریال و تعویض 80 متر لوله پمپاژ از هدر رفتن یک لیتر بر ثانیه آب در این روستا جلوگیری شد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 62 روستا و دو بخش در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و هشت هزار و 695 مشترک در این شهرستان تحت پوشش شبکه آبرسانی روستایی هستند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124 /2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا