آخرین خبرهااستان ها

براساس شنیده ها:انتخاب پر حاشیه در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گیل نامه ، دفتر امور شهری و شوراها استانداری از جمله مدیریت های حساس استانداری است. دفتری که با وظایفی همچون مطالعه وبررسی وضعیت عمومی شهرهای استان از نظر تأسیسات و تسهیلات شهری بمنظور شناخت و تعیین نیازها و برنامه ریزی توسعه شهری، هدایت و پشتیبانی اجرایی و مدیریتی از شهرداریها در انجام فعالیت‌ها و وظایف قانونی، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به امور عمومی و توسعه شهر و … را بر عهده دارد. اموری که به صورت مستقیم با زندگی شهروندان گیلانی سرو کار دارد.

قطعا این پست مدیریتی در کنار نیاز به تجربه و تخصص و تسلط به امور شهری به خصوص شهرداریها نیاز به فردی با سابقه شفاف و مثبت دارد.

شنیده ها از استانداری گیلان حکایت از آن دارد که به تازگی فردی بنام “ه . ع ” در این سمت در حال تعرفه است که سابقه درخشانی در مدت زمان مدیریتی خود نداشته و نام نیکی از خود به جای نذاشته و در عوض مدیریت این فرد حواشی بسیاری را به ارمغان آورده است

مشخص نیست مشاوران استاندار برای استفاده از این فرد چه کسانی هستند اما استاندار محترم بهتر است در انتخاب های خود به خصوص در امور شهری و شهرداری ها از افرادی با سابقه حداقل شفاف و کم حاشیه استفاده کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا