آخرین خبرها

پیش بینی درست آیت الله هاشمی

سرانجام مردم با انتخابی پر شور، تاریخ ساز و باشکوه بار دیگر افتخار آفریدند و دیروز با اعلام شمارش آرای ریاست جمهوری در صبح دل انگیز سی امین روز اردیبهشت ماه و با رای قاطع مردم عزیز کشورمان، دکتر حسن روحانی برای دومین بار به عنوان رییس جمهور انتخاب شد تا دولت تدبیر و امید برای 4 سال دیگر با پشت گرمی مردم به راهش ادامه دهد و برنامه های نیمه تمام خود را به نتیجه برساند.
کاری به دیگر رقبا، منتقدین و مخالفین دولت تدبیر و امید نداریم ؛ اما باید پذیرفت که دکتر روحانی با حمایت همه دلسوزان نظام و انقلاب و بالاخص مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که به واقع از پایه ها و استوانه های نظام جمهوری اسلامی و یار و یاور همیشگی حضرت امام و رهبر معظم انقلاب که تا آخرین لحظات حیات جاودانه اش به فکر سربلندی این آب و خاک و مردم کشورمان بود، در مسیری گام برداشته که قطعا اثراتش را به زودی شاهد خواهیم بود.
اما آنچه که باعث شد تا این سرمقاله را به رشته تحریر درآورم، عشق و ارادتی بود که به آیت الله هاشمی رفسنجانی داشته و دارم و در حسرت فقدانش در این انتخابات و حمایت های همه جانبه ای که آن مرحوم از دولت انجام می داد را خالی می دیدم، کسی که ذوب نظام و انقلاب بود و تمام سختی و مشقت های موجود را برای سربلندی ایران به جان خریده و هرگز خم به ابرو نمی آورد و چنان صبر پیشه می کرد که کمتر می توان سراغش را یافت.
او به ما آموخت که با صبر و متانت می توان اهریمنان و بدخواهان را چگونه شکست داد تا حق و باطل برای عموم نمایان شود. البته سطح بلوغ مرحوم هاشمی آنقدر تکامل یافته بود که به خوبی سره را از ناسره تشخیص می داد و حتی در آخرین روزهای حیاتش بارها اعلام کرده بود که دیگر نگران نظام و انقلاب نیست و اطمینان دارد که این مسیر به خوبی هدایت و رهبری می شود؛ آیت الله گفته بود که دیگر به خاطر آگاهی مردم، نگران آینده انقلاب اسلامی نیستم و چقدر زود پیش بینی اش درست از کار درآمد و مردم با حضور و مشارکت خیره کننده خود کاری کردند کارستان.
ضمن تبریک این انتخاب و این پیروزی بزرگ به مردم همیشه در صحنه و با درایت کشور عزیزم، امیدوارم روح مرحوم هاشمی هم از این ظفرمندی خشنود و راضی باشد.
7294/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا