آخرین خبرها

شكوه حضور حماسي در انتخابات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 خدايا چگونه سپاس گوئيم تو را كه دل هاي مهربان اين ملت خداجو را براي ياري دين و سرزمين شان برانگيختي.

حماسه عظيم مشاركت ملي ايرانيان در عرصه انتخابات رياست جمهوري و شوراها فصلي جديد از تعامل ميان نظام اسلامي و ملت را گشود و نگاه هاي معوج دنيا را نسبت به نقش مردم سالاري و حقوق بشر در ايران اصلاح كرد.

ملت بزرگ و سلحشور ما با حضور كم نظير خود در پاي صندوق ها در دفاع از منافع ملي ميهن آنچنان درخشيدند كه بي ترديد اين حماسه حضور در تاريخ سياسي معاصر ماندگار خواهد ماند.

همه هموطنان ما با هر گرايش و قوميتي و در اين پيروزي حماسي ملت سهم بسزايي دارند، و امروز كه دوره رقابت به پايان رسيده زمان اقتدار وطن و عزت ملي فرا رسيده، و همه ما بايد تحت لواي پرچم جمهوري اسلامي رفاقت و همدلي خود را حفظ كنيم. و حال كه حضور حماسي مردم آب پاكي بر روي دست دشمنان ايران اسلامي ريخته است براي تحقق مصالح عالي كشور و منافع عمومي مردم همراهي و تلاش كنيم.

از قطب بندي هاي كاذب كه پاسخ ملت ما به آن هوشيارانه و آگاهانه بود بپرهيزيم و در سايه ايمان اسلامي اركان جمهوري اسلامي به خصوص منتخب آينده اكثريت ملت را كه شرعاً و قانوناً موظف به تشكيل دولت جديد جمهوري اسلامي خواهد بود پاس بداريم.

از اين كه خواست قلبي رهبري و خيرخواهان اين نظام در رأي و اراده مردم متبلور شد و ايران با رأي مردم بار ديگر سرافرازتر از گذشته درخشيد خداوند متعال را شاكر و سپاسگزاريم.

شٌكرانه اين نعمت بزرگ دلجوئي از همه كساني است كه يا برحسب تشخيص وظيفه يا تبليغات سوء گٌمان بد در حق برادران ديني خود داشتند و جريان پيروز بايد پيامبر بزرگ رحمت را الگوي عملي خود قرار دهند و همكيشان و هموطنان خود را مورد محبت قرار دهند.

هرچند كه تحليل واقعيت هاي مهم انتخابات براي عبرت آموزي در آينده مؤثر و مفيد خواهد بود، اما مراقب باشيم كه با تحليل هاي كينه توزانه هموطناني را كه كانديداي محترم شان به منصب مورد رقابت دست نيافته است سرزنش و ملامت نكنيم. اين پست يكي بيشتر نبود وگرنه همه رجال سياسي مذهبي در وزن و اندازه خود قابل احترام هستند و بالاخره انتخاب نهايي ملت تعيين كننده وزن و منزلت سياسي هر يك از نامزدهاي محترم بوده است.

در آستانه سفر ترامپ به منطقه و ماجراجويي هاي آمريكا بسيار بجاست ملت بزرگ ايران حماسه تاريخي و ماندگار انتخابات 1396 را به عنوان پيروزي بزرگ ملت گرامي بدارد و همه هم ميهنان ما كه بار سنگين رقابت و اين موج آفريني عميق سياسي را با تحمل مشقت هاي فراوان بر دوش كشيدند در اين حماسه ملي خود را پيروز و شادكام بدانند. اگر رقابت جدي شكل نمي گرفت شايد اين حماسه عظيم خلق نمي شد. پس همه با هم بايد در اين كه شكوه و عظمت ايران و اقتدار دولت جمهوري اسلامي که به رٌخ جهانيان كشيده شد احساس مسرّت و شادماني كنند و خداي ناخواسته كدورت هاي ناشي از ايام انتخابات را بر جان و دل خود كه سم مهلكي است باقي نگذارند…

*سيدشهاب الدين چاوشي – رییس ستاد انتخابات استان تهران

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا