آخرین خبرها

فرماندار: صددرصد واجدین شرایط در آستارا در انتخابات شرکت کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش عصر شنبه در جلسه هیات های اجرایی و نظارت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فرمانداری آستارا اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان در این انتخابات بیش از 61 هزار نفر بوده است و با تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات آستارا برابری می کند.
وی با قدردانی از مردم شهرستان مرزی بندر آستارا به خاطر حضور گسترده در این انتخابات یادآور شد: این مشارکت حداکثری با اینکه پاسخی به مطالبه مقام معظم رهبری بود، از سوی دیگر پشتوانه بسیار عظیمی برای دولت و کارگزاران آن در مسیر برنامه ریزی و خدمت رسانی خواهد بود.
وی اضافه کرد: در این انتخابات دکتر روحانی با بیش از 74 درصد آرای ماخوذه بیشترین آرای مردم شهرستان آستارا را به خود اختصاص داد و این نشان دهنده رویکرد مردم آستارا به برنامه ها و هدف های دولت در مسیر توسعه و مهر تاییدی بر ادامه روش های اعتدالی دولت تدبیر و امید در مدیریت کشور است.
رنجکش ادامه داد: باید تلاش کنیم از این ظرفیت تولید شده در پشتیبانی از هدف های نظام و برنامه های دولت که در مسیر نظام ترسیم شده است، برای خدمت به مردم استفاده کنیم.
وی با تشکر از اعضای هیات های اجرایی و نظارت، مجریان انتخابات، حافظان امنیت و انتظامات شهرستان در برقراری نظم و امنیت و انتخاباتی باشکوه در آستارا یادآور شد: باید از ستادهای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، هواداران آنها و داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا برای خلق حماسه مشارکت حداکثری تقدیر کرد.
فرماندار آستارا گفت: فصل جدیدی از دوران بالندگی ایران اسلامی آغاز شده است و همه باید در کنار هم به دستیابی ایرانی توسعه یافته کمک کنیم و با همدلی، راه توسعه کشور را ادامه دهیم.
وی افزود: یکی از ظرفیت های توسعه ایران، قابلیت های نهفته در شهرستان مرزی بندر آستاراست و دولت نیز توجه جدی به آن خواهد داشت و مردم آستارا طعم شیرین این مشارکت را خواهند چشید.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7124/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا