آخرین خبرها

طرح کارت شهروندی،زمینه ساز ترغیب شهروندان به ناوگان عمومی است

دکتر کردی:

طرح کارت شهروندی،زمینه ساز ترغیب شهروندان به ناوگان عمومی است

استان‌ها > البرز – معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج گفت: این مجموعه در کنار تقویت زیرساخت های ترافیکی به دنبال آن است تا از طریق اجرایی کردن طرح کارت شهروندی، زمینه ترغیب شهروندان به سیستم حمل و نقل عمومی را فراهم سازد و سطح کیفی زندگی شهروندی را نیز ارتقا بخشد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با حضور دکتر مراد کردی معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج جلسه ای با محوریت بررسی استفاده از طرح کارت شهروندی در سیستم حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی ها برگزار شد.
معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در این رابطه گفت: تحقق کارت شهروندی در تاکسی ها، امکان پرداخت یکپارچه در سیستم حمل و نقل عمومی را فراهم می کند و موجب افزایش رفاه و سطح کیفی زندگی شهروندان می شود. همچنین از دیگر مزیت‌های استفاده از پرداخت الکترونیکی، مدیریت این ناوگان و آگاهی از روند خدمت رسانی تاکسی های شهری است.
کردی، ارتقای خدمات هوشمند را ضرورت توسعه حمل و‌ نقل عمومی دانست و افزود: در گذشته ناوگان اتوبوسرانی شهرداری کرج هوشمندسازی شده است و در حال حاضر به دنبال تحقق این مهم در تاکسی ها هستیم؛ کارت شهروندی ایده‌ای است که نقش موثری در ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی دارد.
وی ادامه داد: شهرداری کرج در نظر دارد در کنار تقویت زیرساخت‌های ترافیکی، توسعه، تجهیز و نوسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی، خدمات نرم‌افزاری و هوشمندسازی حمل و‌ نقل شهری را در تاکسی ها با حمایت و مشارکت بانک شهر و مشارکت بخش خصوصی پیگیری کند.
معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج یادآور شد: اجرای طرح کارت‌ شهروندی در تاکسی ها باید در قالب یک برنامه میان‌مدت توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری این کلانشهر با مشارکت بخش خصوصی، عملیاتی شود.
گفتنی است در این جلسه رئیس و معاون سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری کرج همچنین مسئولانی از معاونت حمل و نقل و ترافیک این مجموعه نیز حضور داشتند.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا