آخرین خبرها

دستگیری متخلفین شکار و صید درآمل و بابل /جمع آوری دام های هوایی دربابلسر

دستگیری متخلفین شکار و صید درآمل و بابل /جمع آوری دام های هوایی دربابلسر

استان‌ها > مازندران – مامورین یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت وکنترل مداوم در شهرهای آمل ،بابل و بابلسر 4 متخلف شکار وصید را به همراه 5 قبضه سلاح شکاری دستگیر و بیش از 50رشته دام هوایی را تخریب و جمع آوری کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  مازندران ، مامورین یگان حفاظت محیط زیست آمل درحین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود یک شکارچی متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیرو22 رشته دام هوایی را جمع آوری و 8باب کومه شکارچیان را تخریب کردند و سه قطعه مرغابی گرفتار در دام هوایی را رهاسازی کردند.
همچنین مامورین یگان آمل در طی ماموریت دیگری درحوزه رودخانه گرمرود یک صیاد غیرمجاز را به همراه 33قطعه ماهی و دو رشته تور ماهیگیری دستگیر کردند.
در بابل نیز مامورین یگان این شهرستان با همکاری نیروی انتظامی و داشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازرسی وسه قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه ۱۵قطعه توکا،۷قطعه ابیا،۳۰قطعه گنجشک ویک طاقه قرقاول تاکسیدرمی شده به همراه تعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.
طی ماموریت دیگری مامورین یگان بابل در منطقه جنگلی کیجابر بندپی شرقی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.
مامورین یگان حفاظت محیط زیست بابلسر نیز 30رشته دام هوایی را در منطقه ایش اجاکسر (بابلسر) و ایش روشنکل (فریدونکنار) جمع آوری کرند.
متخلفین باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا