آخرین خبرها

حضور چشمگیر ورزشکاران گیلانی در انتخابات

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، با آغاز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، جامعه ورزش گیلان حضور چشمگیری در این انتخابات دارند.
در ساعات اولیه آغاز انتخابات و با توجه به تاکید مسئولان ورزش استان گیلان نسبت به شرکت حداکثری و زودهنگام ورزشکاران ، این قشر محبوب از ساعات اولیه در پای صندوق های رای حاضر شده اند.
علاوه بر حضور ورزشکاران رشته های مختلف ، مسئولان ورزش ، مربیان ، داوران و پیشکسوتان رشته های ورزشی استان گیلان نیز همدوش و همگام با شایر اقشار مردم در انتخابات حضور یافته اند.
البته تعدادی از ورزشکاران رزمی کار گیلانی از رشته های ورزشی کاراته و تکواندو نیز با لباس های مخصوص به رشته خود در پای صندوق های رای حاضر شده اند که این عمل با استقبال خوب مردم نیز مواجه شده است.
رئیس هیات کاراته استان گیلان نیز در این خصوص گفت: خوشبختانه استقبال ورزشکاران گیلانی از این دوره انتخابات کم نظیر و حتی بی نظیر است.
اسفندیار زیال افزود: گرچه در انتخابات ادوار گذشته نیز ورزشکاران حضور موثری داشته اند، اما در این انتخابات ، خوشبختانه ورزشکاران از همین ساعات اولیه در پای صندوق های رای حاضر شده اند و در انتخابات شرکت کرده اند.
وی بیان کرد: ورزشکاران و جامعه ورزشی استان گیلان همانند اقشار مختلف مردم در اقصی نقاط کشور، درک کرده اند که حضور در انتخابات یک وظیفه است و با حضور در ساعات اولیه انتخابات، به وظیفه خود به نحو احسن عمل کرده اند.
خبرنگار:حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا