آخرین خبرها

افزون بر یک میلیون و 889 هزار نفر در گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمد احمدی پور اظهار کرد: یک میلیون و 889 هزار و 655 نفر در گیلان، واجد شرایط رأی دادن در انتخابات روز جمعه هفته جاری هستند.
وی افزود: 41 هزار و 66 نفر از این تعداد رأی اولی هستند.
احمدی پور با بیان اینکه امروز شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات فراهم است، ادامه داد: یک بخش از روند برگزاری انتخابات، فراهم نمودن امکانات و لوازم آن است که حداقل سه ماه زمان می برد و بخش دیگر آن، ایجاد بستر و شرایط برای حضور داوطلبان جهت معرفی خود به مردم و ایجاد فضای مطلوب برای انتخاب نامزدها از سوی مردم است.
وی خاطرنشان کرد: در استان گیلان همانند سایر استان های کشور، شور و نشاط خوبی برای شرکت در انتخابات برقرار است.
احمدی پور به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات اشاره و اضافه کرد: شرکت پرشور در انتخابات از مصادیق و نشانه های قدرت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیاست.
وی حضور مردم در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان تاثیر مستقیم مردم در اداره حکومت ذکر کرد و آن را حامل دو پیام به این عنوان دانست که اولا ما می خواهیم در تعیین سرنوشت خود اثربخش باشیم و ثانیا می خواهیم در آینده در تصمیم گیری های آنها نقش آفرینی کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه هفته جاری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7294/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا