آخرین خبرها

فرهاد مهرانفر: حق رأی خویش را در سبد آقای روحانی به امانت می گذارم

این کارگردان و فیلمنامه نویس و فعال محیط زیست روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: بار دیگر به روحانی رأی می دهم تا در به مقصد رساندن سفینه این سرزمین به سال 1400 و آستانه قرن نوین شمسی، دستاوردی سرشار از صلح، عزت و اعتدال را برای نسل آتی به ارمغان آورد.
وی در خصوص ضرورت حضور در انتخابات افزود: مگر هرکدام از ما در طول عمر خود بیش از تعداد انگشتان دستانمان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری فرصت داریم؟
مهرانفر این سئوال را مطرح کرد که: آیا برای تجربه امر مدرنیته و اقتدار مردم سالاری، امکان دیگری برای همبستگی و شعورورزی جمعی در سرزمین غریب ما ایران در دسترس است؟
به گفته خالق فیلم قطعه زمستانی، حال که در دو دهه گذشته موضوع انتخابات به بزنگاهی بدل شده که حداقل حاصلش کشف و ثبت بخشی از حقیقت تاریکخانه سیاست بازان تاریخ سرزمین ماست و حداکثر فایده اش احتمال دگرگونی اهرم قدرت به نفع ملت، پس چرا در این بازی سرنوشت نقش آفرینی نکنیم.
مهرانفر متذکر شد: بدیهی ترین معیار مشارکت من در انتخاب شایسته ترین نامزد ریاست جمهوری، احترام به شعور ملت ایران و حفظ حقوق زیستمندان و محیط زیست این سرزمین از سوی مدعیان است.
این فیلمساز بین المللی و کارگردان فیلم چریکه هورام متذکر شد: ندای قلبی من هم آوا با دلایل عقلانی کارشناسان مورد وثوق، اعتماد و حق رأی خویش را در سبد حجت الاسلام حسن روحانی به امانت می گذارد؛ وثیقه آقای روحانی در کسب اعتماد من دانش او به علم حقوق و تعهد اخلاقی است که برای رعایت آن، به شرف و وجدان خود داده است.
مهرانفر در خاتمه گفت وگو با ایرنا، با تاکید بر رأیش به حجت الاسلام روحانی گفت: برای صیانت از رأی خود همچنان که میثاق دولت خردگرا و نقدپذیر خود اوست، از فردای پیروزی منتقد کاستی ها خواهم بود.
فرهاد مهران‌فر کارگردان، فیلمنامه‌نویس، پژوهشگر و فعال محیط زیست ایرانی است که اغلب آثارش در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته و جوایز متعددی را کسب کرده‌اند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر میهن اسلامی برگزار می شود.
خبرنگار: گیتی بابایی ** انتشاردهنده: کبیری
6030/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا