آخرین خبرها

شاعر برجسته کشوری: امیدوار به دولتی هستم که امید را می شناسد

این بانوی شاعر در مصاحبه اختصاصی با ایرنا خطاب به حسن روحانی اظهار کرد : سیاست خارجی توافق هسته ای و عملکرد وزارت بهداشت مقبولیت و محبوبیت شما را به محک گذاشته است.
وی خاطرنشان کرد : شما بیش از همه ی نامزدها از موقعیت و جایگاه خطیر ریاست جمهوری آگاهید ، فعالان اقتصادی ما با اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه سیاست های اقتصادی و تجاری شان نیازمندند و منتظر برخورد قاطع با مفاسد و رانت های مختلف هستند.
نیکوی متذکر شد: انتخاب نامزدها باید بر اساس سابقه حضور در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین المللی در چارچوب قانون باشد نه بر اساس حجم بالای تبلیغات ، عوام فریبی و بازی دادن احساسات محرومان.
خالق کتاب ‘انار سبز زیتون سرخ ‘ با بیان این که یادمان نرفته که ایران 92 در چه سراشیبی تندی بود افزود: انزوای ایران ، کابوس هشت ساله ای بود که شما آن را پس زدید.
نیکوی خاطرنشان کرد: شما در چهار سال آینده اگر رییس جمهور ایران انتخاب شوید بی تردید رییس جمهوری در یک اتاق شیشه ای هستید چرا که مردم ما بیش از پیش با روحیه ای مطالبه گرانه در مقابل شما می ایستند و تقاضاهای بر حق و قانونی خود را از شما می خواهند.
این شاعر مقاومت و پایداری در خصوص مطالباتش از رییس جمهور گفت : این تقاضای بر حق و قانونی مردم است که عزت و شرف شان در سیاست داخلی و خارجی حفظ و کاستی های معیشتی برطرف شود.
برگزیده جوایز ادبی متعدد در حوزه شعر و ادبیات افزود: مردم ایران حق دارند به بالندگی بیاندیشند و شاهد بالا رفتن شاخص های نشاط اجتماعی باشند.
نیکوی با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش گفت: فعالان فرهنگی و هنری به مهارت های هوشمندانه تان در تعامل با آن ها خوش بین هستند و می دانند که بسترهای لازم را برای ارتباط با هنرمندان مهیا می کنید.
این بانوی شاعر تصریح کرد : انتخاب شما در پایان اگر اتفاق بیافتند یعنی رضایتمندی عمومی و البته نه کلی ، چون رضایتمندی کلی فقط در مدیریت مدینه فاضله و آرمانشهر افلاطونی و لامکان به دست می آید.
نیکوی در خاتمه گفت : بی تردید به دور از هیجانات زودگذر و با آگاهی به روحانی رای خواهم داد، چون ساختار سیاسی و فرهنگی در چهار سال گذشته حامی وهموار کننده توسعه اقتصادی بود.
به امید روزی که نخبگان سیاسی و دولتمردان فطرت و آزادگی انسان ها را بیش از پیش محترم بشمارند.
خبرنگار: گیتی بابایی ***انتشار : نصراله ابراهیمی
6030/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا