آخرین خبرها

برانکو: از بازی شاگردانم لذت بردم/ مظاهری اصلا مقصر نبود، ما گل‌های زیبایی زدیم

برانکو: از بازی شاگردانم لذت بردم/ مظاهری اصلا مقصر نبود، ما گل‌های زیبایی زدیم

ورزش > لیگ برتر – برانکو ایوانکوویچ پس از برد پرگل تیمش مقابل ذوب‌آهن در کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز در هفته 14 لیگ برتر فوتبال در حساس ترین بازی پرسپولیس موفق شد با 4 گل ذوب آهن اصفهان را شکست دهد و با اقتدار در صدر جدول قرار بگیرد.
برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی پرگل 4 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب ‌آهن اصفهان در نشست خبری گفت: واقعاً از کار خوب بازیکنانم لذت بردم و اینکه چه بازی زیبایی به نمایش گذاشتند. از صمیم قبل به بازیکنانم تبریک می‌ گویم که این بازی قشنگ را به نمایش گذاشتند.
برانکو در ادامه گفت: این قشنگ ‌ترین هدیه‌ ای بود که به هواداران تقدیم کردیم. هیچ لذتی بالاتر از این نیست که به همراه هواداران ‌مان این بازی قشنگ را ارائه کنیم و به خاطر پیروزی شادی می‌ کنیم. واقعاً به این مسابقه توجه خاصی داشتم، چون ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است. شاید این جایگاهی که اکنون در جدول دارند، شایسته این تیم نباشد، اما خب طبیعی است که مقابل پرسپولیس همه چیز متفاوت می‌شود و به خاطر همین و با احترام فراوان به ذوب‌آهن باید بگویم توجه زیادی به این بازی داشتند. از بازی بازیکنانم لذت بردم که از خود بازی محکم، خلاقانه و زیبا به نمایش گذاشتند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از شاگردانش به خاطر ارائه بازی زیبا مقابل ذوب‌آهن ادامه داد: ما سه گل خیلی قشنگ از سه حرکت دست جمعی به ثمر رساندیم و موقعیت‌های بسیار دیگری هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم. این بازی زیباترین مواردی که یک بازی فوتبال می ‌تواند داشته باشد به همه نشان داد. از این بابت خوشحالم که ذوب‌آهن که خط حمله خیلی خوبی دارد به جز ضربه ایستگاهی موقعیت آنچنانی روی دروازه ما ایجاد نکرد. بازیکنان پرسپولیس در تمام 90 دقیقه ریتم خیلی خوبی اجرا کردند و در بازی اُفتی نداشتیم، من از بازیکنان رضایت کامل دارم و به آنها تبریک فراوان می‌گویم که امروز همه ما را شاد کردند.
او در خصوص عملکرد خوب گادوین منشا در این مسابقه گفت: من با شما موافقم، چون منشا خیلی خوب بازی کرد. او مقابل پارس جنوبی هم بازی زیبایی ارائه کرد، هر بازیکن جدیدی باید خودش را با تیم تطابق دهد و به همبازیان خود عادت کند. در باشگاه بزرگی چون پرسپولیس و با این هواداران این مورد نیاز به کار مستمر و روزانه دارد. البته ما انتظار داریم او بهتر از این باشد. همه بازیکنان باید روز به روز بهتر شوند چون با این شرایط تیم هم بهتر می‌شود.
برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا رشید مظاهری در این مسابقه عملکرد بدی داشت یا اینکه بازیکنان پرسپولیس بسیار خوب بازی کردند گفت: مظاهری اصلاً مقصر نبود. من در ابتدای صحبت‌هایم گفتم ما سه گل زیبا روی سه حرکت زیبا به ثمر رساندیم. حتی من نمی‌توانم بازیکنان ذوب‌آهن را هم در این نتیجه مقصر بدانم. کار ما خوب بود. دروازه‌بان آنها هم خیلی خوب بود. مظاهری نمی‌توانست هیچ‌کاری بکند. قبل از همه، تبریک فراوان، فراوان، فراوان و فراوان به بازیکنانم می‌گویم، چون آنها عالی بودند.
43 43

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا